וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ סעדה מהליכוד: "חובה לגייס את החרדים - האלונקה כבדה מנשוא"

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 10:28

בריאיון ל-103FM, הבהיר חבר הכנסת כי תהליך גיוס החרדים לא קורה ביום אחד, "אבל זה תהליך וזה יקרה, אי אפשר שרק חלק מסוים של האוכלוסייה יסחוב את זה". עוד התייחס לבקשת התובע בהאג לצווי מעצר נגד נתניהו וגלנט: "עלילת דם אנטישמית של 2024"

בווידאו: הפגנת הפלג הירושלמי נגד חוק הגיוס, כביש 4, 2 במאי 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

"לא יכול להיות שנעביר לרשות הפלסטינית את עזה - ועוד על מגש של כסף": כך אמר היום ח"כ משה סעדה (הליכוד) בהתייחס לאפשרות של שליטה צבאית ברצועת עזה. זאת, בראיון ל-103FM.

"לא יכול להיות שנחשוב שמישהו אחר יעשה את העבודה במקומנו", הוסיף. "מי יילחם נגד החמאס? ארגון פלסטיני כזה או אחר?". בהמשך, התייחס גם לשר הביטחון גלנט. "אתה שולח את החיילים לסכן את עצמם, אני מצפה ממך בשעת מלחמה לא להעביר על מגש של כסף לרשות הפלסטינית את עזה".

עוד התייחס לסערה הנוכחית בנוגע לחוק הגיוס. "אמרתי שחובה לגייס את החרדים, אנחנו רוצים לגייס אותם, וזה תהליך וזה יקרה. אני אעמוד בהבטחה - חרדים חייבים להתגייס במדינת ישראל כי האלונקה הזו כבדה מנשוא. אי אפשר שחלק מסויים של האוכלוסייה, חלק קטן, יסחוב עליו".

הפגנת הפלג הירושלמי נגד חוק הגיוס, כביש 4, 2 במאי 2024. שמעון בן ברוך, TPS
הפגנת הפלג הירושלמי נגד חוק הגיוס, כביש 4, 2 במאי 2024/TPS, שמעון בן ברוך

בהתייחס לצווי המעצר שמבקש התובע בבית הדין הבינלאומי בהאג להוציא נגד נתניהו וגלנט, אמר כי לא מדובר במשפט אלא ב"עלילת דם אנטישמית של 2024. הטענה המרכזית של התובע שמדינת ישראל מרעיבה את העזתים, איך אפשר לטעון את זה כשיש לה גבול מול מצרים? מדינת ישראל אפשרה להעביר אספקה מהים, האוויר ומהיבשה. אם תקרא את ההחלטה שלו, היא נובעת אך ורק ממניעים אנטישמיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully