וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות שכולות של נרצחי הנובה בקמפיין בערבית: "מידה כנגד מידה, עין תחת עין"

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 17:55

הקמפיין עלה באישון לילה בכל רחבי הארץ, ועשרות שלטי ענק הוצבו ב-15 צמתים מרכזיים. השלטים פונים לתושבי עזה שחדרו לישראל בשבת השחורה. מטעם המשפחות נמסר כי מלחמה עד כניעה סופית של חמאס, היא הפתרון היחידי להחזרת החטופים הביתה: "נמשיך לנצח ונחזיק במושכות!"

"מרגישים פה חיבור חזק אליה"; משפחות נרצחי הנובה הגיעו לנקות את הזירה בה איבדו את יקיריהם/אבי רוקח

קמפיין חוצות עלה הלילה (שני) ב-15 צמתים מרכזיים ברחבי הארץ. שלטי הענק כתובים בשפה הערבית, ונתלו על ידי תנועת "עד לניצחון". התנועה,שמורכבת מיותר מ-10,000 פעילים, ביניהם יותר מ-80 משפחות שכולות ממלחמת חרבות ברזל ומתקפת חמאס בשבת השחורה, הסבירה את מטרת הקמפיין:

"המטרה היא להעביר מסר ברור לכל מי שלקח חלק במתקפת 7 באוקטובר, בין אם הם אזרחים ובין אם הם פעילי חמאס, שהם יוענשו "מידה כנגד מידה, עין תחת עין".

עוד הוסיפו מובילי התנועה כי "המשפחות רואות לנגד עיניהן את החזרת החטופים וסבורות כי מלחמה עד כניעה סופית של החמאס היא הפתרון האמיתי והיחידי להחזרת החטופים הביתה: "רק כשהחרב תהיה מונחת על צווארם של מנהיגי החמאס הם ייכנעו ויחזירו את החטופים הביתה".

משפחות שכולות של נרצחי הנובה יוצאות בקמפיין בערבית. תנועת "עד לניצחון", אתר רשמי
"כשהחרב תהיה מונחת על צוואר חמאס - הם ייכנעו". שלטי החוצות שנתלו/אתר רשמי, תנועת "עד לניצחון"

אלי שתיוי, אבא של עידן שנחטף ממסיבת הנובה ופעיל בתנועה מסר כי "נאלצתי לראות סרטונים שאף אחד לא ראה. ראיתי דברים שאם הייתם רואים אותם הייתם מדברים אחרת. עשרות חטופים נגררים על הכביש ממכוניות נוסעות כשאין להם פנים כבר. אזרחים עזתים, נשים וילדים, תולשים להם איברים. אלו הם בני שטן, אין עם מי לדבר, אין פה עסקה, הכל אחיזת עיניים. רק המשך הלחימה יפעיל את הלחץ על החמאס עד להשבת הילדים שלנו".

תמר גרסין, אחותו של חנן חנניה עמר, שנרצח במסיבת הנובה אמרה כי "לא רק הנוח'בות והג'יהאד האיסלמי היו שותפים לטבח, אלא גם אזרחים עזתים. הם חדרו, רצחו, אנסו, חיללו, חטפו והתאכזרו לאזרחי מדינת ישראל". גרסין הוסיפה כי "בני המשפחה שלנו נרצחו באכזריות. לא נסכים לחזור למצב שהיה ב-6.10 ולא נקבל שום איום על אף אחד מתושבי ישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלי שתיוי, אבא של עידן שתיוי, 10 בינואר 2024. ראובן קסטרו
"אלו הם בני שטן, אין עם מי לדבר". אלי שתיוי, אביו של החטוף עידן שתיוי/ראובן קסטרו
משפחות שכולות של נרצחי הנובה יוצאות בקמפיין בערבית. תנועת "עד לניצחון", אתר רשמי
"לא נסכים לחזור למצב שהיה ב-6.10". שלטי החוצות שנתלו/אתר רשמי, תנועת "עד לניצחון"

עוד מסרו המשפחות השכולות כי "זהו אויב, אכזרי, ברברי מרושע ושטני. אין דרך להגיע להסכם עם האויב הזה למרות שזאת השאיפה, לטובת החזרת החטופים בהקדם האפשרי. האידיאולוגיה הדתית, הפונדמנטליסטית, הקיצונית של החמאס מובילה לכיוון אחד: לחסל ולהשמיד את העם היהודי באשר הוא יהודי. הדרך היחידה לגבור עליהם היא לנצח אותם עד לכניעה מלאה".

מטעם התנועה נמסר: "תנועת עד לניצחון, היא תנועה שהוקמה בעקבות אירועי השבת השחורה - שבת שתיזכר לדיראון עולם. אנו זוכים לתמיכה בקרב מאות אלפי (ואף יותר) ישראלים ולמעלה מ- 10,000 פעילים בה באופן שוטף"

"בין התומכים הרבים הצטרפו משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהם שנלחמו בעזה, וכן עשרות משפחות של נרצחי פסטיבל המוסיקה ברעים. תנועת "עד הניצחון" מובילה קו של דרישה מהממשלה שלא להפסיק את המלחמה עד לניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully