וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי גוטליב למשפחות החטופים: "המחאה שלכם מחרבת את המדינה"

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 12:30

חילופי דברים קשים בוועדת החוקה בכנסת בין עינב צנגאוקר לח"כ טלי גוטליב. לאחר שחברת הכנסת צעקה כי הפגנות משפחות החטופים "משודרות באל ג'זירה", נציגי משפחות החטופים קראו לעברה כי "השיח שלך מחזק את חמאס". הדיון התפוצץ כמה פעמים, ח"כ רוטמן מנסה להרגיע את הרוחות

טלי גוטליב צעקה על עינב צנגאוקר: המחאה שלכם מפרקת את המדינה/אורי סלע

מהומה בוועדת החוקה בכנסת. אחרי חילופי דברים קשים היום (שני) בין עינב צנגאוקר לח"כ טלי גוטליב, ח"כ טלי גוטליב צרחה על אמא של מתן החטוף בעזה כי "המחאה שלכם משודרת באל ג'זירה ומחרבת את המדינה". בתגובה לכך, אמרו נציגי משפחות החטופים לעבר חברת הכנסת כי "השיח שלך מחזק את חמאס, את מסיתה נגדם ואז מפעילים נגדם אלימות".

לפני האמירות הקשות, נציגי משפחות חטופים פוצצו את הדיון שהתקיים בוועדה סביב "אכיפה בררנית" על מחאות נגד נבחרי ציבור. היו"ר ח"כ שמחה רוטמן הוציא את הדיון להפסקה של רבע שעה, כשנציגי המשפחות המשיכו לצעוק נגד הממשלה והמדיניות שהיא מובילה. חלק מחברי הכנסת נותרו בחדר הוועדה בזמן המחאה.

אילה מצגר, כלתו של החטוף יורם מצגר כעסה על הדרג המדיני שלא לוקח החלטות קשות. "איפה קובעי מדיניות שצריכים להפוך שולחנות ולהגיד עד כאן", אמרה. "לא גידלתי נאצים בבית. בזמן שהייתם בפגרה עברנו שני טקסים והשיטה של נלך ונהרוג וחרבו דרבו, לא תוביל לשום מקום. מלחמה צריכה תכלית מדינית וזהו. לא להמשיך להילחם עד כלות. היו עסקאות על השולחן ואפשר היה לסיים את זה".

טלי גוטליב ועינב צנגאוקר בוועדת הכנסת. ללא, אתר רשמי
"המחאה שלכם משודרת באל ג'זירה ומחרבת את המדינה". חילופי דברים קשים בכנסת/אתר רשמי, ללא

היו"ר רוטמן פנה לאחר דבריה אלו והתייחס לאזכור השואה. "אני בטוח שהיא לא התכוונה לרמוז שמישהו מגדל נאצים בביתו", אמר. "יש פה משפחות שכולות, משפחות חטופים המחזיקות בדעות שונות. האויבים שלנו רוצים לראות אותנו רבים ולא צריך לתת להם את העונג הזה".

שחר מור (זהירו), אחיינו של החטוף אברהם מונדר, זעם על נבחרי הציבור. "מדינת ישראל היא לא ילד בן 17, היא אמורה להיות חכמה", כעס. "בלהיכנס ולשטח אתם רואים את הנולד? אתם חכמים? גיבורים?".

היו"ר רוטמן חידש את הדיון וביקש מהנוכחים להרגע. "יש כאן משפחות שאיבדו את כל היקר להן, יש משפחות שיש להן חטופים בשבי חמאס, חברי כנסת שהם לצערנו ממשפחת השכול, אני מאוד מבקש לא לחלק ציונים זה לזה ואני לא רוצה להפסיק את הדיון שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully