וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעקת המפונה מאדמית: אף אחד לא מדבר איתנו - זה גורם לשקול אם נמשיך לחיות בצפון

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 8:50

ליהי וידרה רגב פונתה באוקטובר עם משפחתה מביתם שבגבול לבנון. "זה מאוד קשה, אנחנו לא רואים את הסוף - ומתעדכנים רק דרך התקשורת", שיתפה בריאיון ל-103FM. "אנחנו שמונה חודשים לא בבית. בעלי במילואים, יש לי 3 ילדים. נעשה מה שיגידו. רק שאין תוכנית, אין מה לעשות"

דיווחים בלבנון על תקיפות של חיל האוויר באזור החוף בצידון/תיעוד ברשתות חברתיות 27א

"אנחנו בתקופה מטלטלת, של המון חוסר ודאות. אנחנו לא רואים את הסוף, לא מדברים איתנו. המצב ההישרדותי הזה שאנחנו נמצאים בו, לא יכולים לתכנן, זה גורם למחשבות לגבי ההישארות בצפון" - כך שיתפה ליהי וידרה רגב, שפונתה ב-8 באוקטובר יחד עם משפחתה מביתה שבאדמית שבצפון, בשל איום חיזבאללה. "אנחנו כרגע בכפר מסריק, ליד עכו, דרך התקשורת אנחנו ניזונים מבחינת תאריכים על הפינוי" אמרה בשיחה עם אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM.

"זה קשה מאוד, במיוחד בהיבט של הילדים. יש לי שלושה ילדים בבית ספר יסודי, ובאמת חוסר הוודאות שאני לא יכולה לייצר לעצמי, לילדים שלי, שנה הבאה, מסגרות לימוד - אני לא יודעת איפה הם ילמדו. אני רואה הורים שממש מיואשים", הוסיפה. "אנחנו אזרחים שמאוד משתפים פעולה, בעלי בצו 8. אין לנו, אנחנו בעד שיהיה בטוח לחזור לצפון, נעשה מה שיגידו, רק זה שאין תוכנית, שלא ניתן לתכנן, אם היו אומרים 'שנתיים אתם מחוץ לבית', אז ההחלטות היו אחרות מאשר כמה חודשים שצריך למשוך".

צומת אדמית, 11 באוקטובר 2023. יואב איתיאל
צומת אדמית, 11 באוקטובר 2023/יואב איתיאל

"אנחנו בצומת דרכים יותר קשה. גילינו ששנה הבאה אנחנו עוד לא יודעים אם נחזור או לא. גילינו שאנחנו לא יכולים להמשיך באותו בית הספר שהם לומדים כרגע, המתווה הוא להחזיר לבתי הספר המקוריים - חצי שעה נסיעה לכיוון צפון".

לסיום, הודתה כי "ביטחון, מאוד קשה לי להרגיש בשלב הזה. רק ביום העצמאות מישהו נהרג אצלנו בקיבוץ. ביטחון אני לא רואה, אבל אנחנו כבר שמונה חודשים עוד מעט מחוץ לבית והציפייה הייתה שיהיה שינוי משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully