וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודי איראני נידון למוות על רצח על מוסלמי

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 10:45

ארווין נתנאל קהרמאני, בן 20 מהעיר כרמאנשאה, אמור להיות מוצא להורג מחר, אך דיווחים סותרים אם ביצוע גזר הדין נדחה בחודש או לא. הוא הורשע ברצח של מוסלמי לפני 2022, שהיה חייב לו כסף וניסה לדקור אותו בקטטה. משפחת הקורבן מסרבת לדמי כופר שהוצעו לה תמורת חנינה

בווידאו:פיצוצים בשמי אספאן, איראן, 19 באפריל 2024/ץיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

צעיר יהודי מאיראן נידון למוות בעקבות הרשעתו ברצח של מוסלמי, והקהילה היהודית ברפובליקה האסלאמית מנסה לבטל את רוע הגזירה. ארווין נתנאל קהרמאני, בן 20 מהעיר כרמאנשאה, אמור להיות מוצא להורג מחר (שני), ויש דיווחים סותרים אם ביצוע גזר הדין נדחה בחודש או לא.

לפי הדיווחים, קהרמאני היה מעורב בקטטה עם מוסלמי ב-2022 שהיה חייב לו כסף וניסה לדקור אותו, ובמהלך התגוננותו הוא הרג את אותו מוסלמי. משפחתו של קהרמאני הציעה למשפחת הקורבן כופר במקום עונש המוות, כמי שמותיר החוק האסלאמי, אך היא מסרבת לכך עד כה.

עוד דווח שהומיון סמייה, הנציג היהודי בפרלמנט האיראני, ביקש ממחוקקים מוסלמים רבים לתווך עם משפחתו של הקורבן, ואף הציע לבנות מסגד על שמו, אך המאמצים לא צלחו עד כה.

ארווין נתנאל קהרמאני, יהודי איראני שנידון למוות על רצח. רשתות חברתיות, צילום מסך
ארווין נתנאל קהרמאני/צילום מסך, רשתות חברתיות

הוצאתו להורג המתוכננת של קהרמאני מגיעה בזמן שהמשטר מגביר את השימוש בעונש המוות. רק אתמול נתלו שבעה אסירים, בהם שתי נשים, לפי ארגון זכויות האדם האיראני, שיושב בנורבגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully