וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של שני לוק נפרד: "בחייה ובמותה הקרינה אור ואהבה"

עודכן לאחרונה: 17.5.2024 / 18:54

ניסים לוק אמר לוואלה לאחר ההודעה כי גופת בתו נמצאה יחד עם גופותיהם של שני חטופים ישראלים נוספים: "לא ידענו למה לצפות, צריך לדאוג לביטחון יהודים כי כרגע זה לא בטוח". דודתה של שני, רותי: "די עם המשחקים הפוליטיים, להחזיר את כל החטופים"

בווידאו: הצהרת דובר צה"ל 17.05.24/צילום: דו"צ

ניסים לוק, אביה של שני לוק, הגיב הערב בשיחה עם וואלה להודעת דובר צה"ל כי גופתה של שני יחד עם גופותיהם של יצחק גלרנטר ועמית בוסקילה חולצו מרצועת עזה. "היום בבוקר הגיע צוות של צה"ל וקיבלנו את הידיעה שעמית נמצאה עם תמונות שמראות שהיא נשמרה במצב יחסית טוב. זה מדהים ושימח אותנו כי לא ידענו למה לצפות. בחייה הקרינה אור ואהבה וחופש ובמותה תנחיל לעם ישראל את אותו דבר - החופש, הטוב, החברות והריקוד".

עוד הוא אמר כי "אחרי שקיבלנו תשובה ברורה על כך שנרצחה, שבועיים אחרי 7 באוקטובר, כשמצאו עצם שלה באזור הקיבוצים, אמרנו בוא נחכה שנה שלמה כדי לראות אם בזמן הזה יחזירו אותה. זאת הפתעה מצוינת. היא תגיע לקבורה במושב סריגים ביום ראשון. העולם לעולם יזכור שקרה דבר כזה במדינת ישראל. אני מאשים את הממשלה, מהראש ועד אחרון האנשים, הגענו למצב הזה בגלל פחדנות לאורך שנים שהביאה אלינו אויבים. עם ישראל צריך לצאת מזה יחד ולדאוג לביטחון של יהודים בארץ הזאת כי כרגע היא לא בטוחה".

דודתה של שני, רותי, אמרה לוואלה: "זה יישמע הזוי אבל אני אומרת איזה מזל היה לנו שנוכל להעביר אותה לקבורה בישראל", אמרה. לפני כמה שעות החלו שמועות ברשת, חברות פנו אליי והבשורה הכתה אותי בתדהמה. התקשרתי לאחי והבנתי שהוא כבר יודע. ידענו עוד קודם מהסרטון המזעזע שהיא בעזה, שהייתה ודאות. שלא גררנו תקווה במשך מאה ימים. אנשים אחרים עוד לא קיבלו הודעה".

רותי הוסיפה כי "עכשיו נוכל לא בדיוק לסגור מעגל כי הכאב אינסופי אבל משהו דומה לזה. המחשבה הייתה שלעולם לא נוכל להביא אותה לקבורה, שלא נקבל את הגופה שלה. גם לא יצאנו בדרישה כזאת כי להחזיר את החטופים החיים זה ראשון במעלה. ממשלת ישראל, אני מתחננת - תפסיקו עם השיקולים הפוליטיים, במיוחד העומד בראשה, תעשו כל מה שצריך ותביאו את כולם כבר. בלי משחקי אגו. לא נצליח לחזור לחיינו בלי שהחזרנו את החטופים, החיים והמתים".

"ממידע מודיעיני מאומת שברשותנו יצחק גלרנטר, שני לוק ועמית בוסקילה ז"ל נרצחו במהלך מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר בעיקול מפלסים, וגופותיהם נחטפו לעזה על ידי מחבלי חמאס", אמר מוקדם יותר דובר צה"ל דניאל הגרי, "גופותיהם של החטופים חולצו במהלך מבצע משותף של כוחות צה"ל והיחידה המבצעית של השב"כ, על בסיס מידע שעלה גם בחקירות שב"כ של מחבלים שנעצרו בשטח הרצועה ובהכוונה מודיעינית של מפקדת השבויים והנעדרים שבאגף המודיעין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully