וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד תושבי ערערה שניהלו קרב יריות בצהרי היום בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 16.5.2024 / 19:01

על פי כתב האישום, השניים הגיעו לעיר העתיקה בבאר שבע, יצאו מרכבם ופתחו באש לעבר המתלוננים שבינם לבין משפחתם יש סכסוך. אגב כך הם גם פגעו ברכב חולף ובחלון של חנות. אחד מהם נורה בביטנו על ידי עובר אורח שחשב שמדובר בפיגוע. המשטרה בקשה הארכת מעצר "בשל מסוכנותם"

קרב יריות בלב העיר באר שבע/שימוש בתיעוד ברשתות חברתיות

פרקליטות המדינה הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד שני תושבי ערערה, עבד אל חכים אבו עראר (33) וסאלח אבו עראר (29),בעקבות ירי העתיקה בבאר שבע לעבר קרובי משפחה אשר מצויים בסכסוך עמם.

מכתב האישום שהגיש עו"ד ציון קינן מפרקליטות מחוז דרום עולה כי בין משפחת הנאשמים למשפחת המתלוננים, ישנו סכסוך מתמשך. לפני כשבועיים הגיעו הנאשמים לעיר העתיקה בבאר שבע, שם זיהו את המתלוננים ומעורבים נוספים מגיעים למקום כשהם אוחזים באלות. אז יצא עבד אל חכים מרכבו שהוא רעול פנים ונושא בידו את הנשק, התקרב בריצה אל המתלוננים והחל לירות לעברם. במקביל הוציא סאלח אלה מתא המטען ותקף באמצעותה אדם נוסף. המתלוננים החלו לברוח מהמקום, עבד אל חכים המשיך לירות לעברם עד אשר פגע במתלוננים נוספים. עובר אורח שהבחין עבד אל חכים וסבר שמדובר בפיגוע ירה לעברו ופגע בו בבטנו.

מחבל שודד רכב עם מסכה ועם אקדח. ShutterStock
עבד אל חכים יצא מרכבו כשהוא רעול פנים ונושא בידו את הנשק (אילוסטרציה)/ShutterStock

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהגיש עו"ד קינן צוין : "מעשיהם של המשיבים מלמדים על מסוכנותם לביטחון הציבור, שכן מדובר בעבירות אלימות קשה וירי שבוצעו בצהרי היום בטבורה של עיר, פצעו את המתלוננים באמצעות הירי ופגעו ברכב נוסע ובחלון של חנות אשר בתוכה נכחה עובדת".

כתוצאה מהירי נפגעו שני מתלוננים, נפגע רכבו של עובר אורח וכן חלון של פיצוציה ברחוב. לנאשמים יוחסו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, נשיאה והובלה, ירי של חפץ אחד לעבר כלי תחבורה, ירי מנשק חם באזור מגורים, היזק בזדון ותקיפה בנסיבות מחמירות. התיק נחקר על ידי תחנת משטרת באר שבע של מרחב הנגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully