וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בן יקר, היה גיבור": חלל צה"ל סמ"ר דוד שעשוע הובא למנוחות

עודכן לאחרונה: 16.5.2024 / 18:04

שעשוע שירת בגדוד 202 של חטיבת הצנחנים ונהרג בתקרית טראגית של ירי דו"צ בעזה. "התעקש לחזור להלחם למרות שכבר לא היה חייב", אמרה משפחתו לוואלה. "האחדות בעם הייתה חשובה לו". אחיו העלה פוסט לזכרו: "התגלמות הטוהר היא כאין וכאפס לעומת נשמתך"

בצלאל דודו שעשוע, נפל בתקרית ירי דו צדדי בצפון רצועת עזה. ללא, אתר רשמי
חלל צה"ל סמ"ר בצלאל דודו שעשוע/אתר רשמי, ללא

סמ"ר בצלאל דוד שעשוע, שנהרג אמש (רביעי) ברצועת עזה, הובא היום למנוחות בבית העלמין הצבאי קרית שאול בתל אביב. שעשוע, בן 21 מתל אביב, שירת כלוחם בגדוד 202 בחטיבת הצנחנים. נפילתו הטראגית קרתה כחלק מתקרית קשה מירי דו צדדים של טנקים בג'באליה. יחד איתו נהרגו ארבעה חיילים נוספים מגדוד 202 של חטיבת הצנחנים.


בצלאל למד בישיבת ידידיה בפתח תקווה. הותיר אחריו אח ושלוש אחיות ואת הוריו שי וגלית. משפחתו בצלאל מסרה לוואלה כי הוא היה "בן יקר, היה גיבור. היה דתי והתגייס ביוזמתו לצה"ל. נותרו לו חודשיים לשחרור והתעקש לחזור אל רעיו להילחם למרות שכבר לא היה חייב. גיבור ישראל. הדבר שהיה לו הכי חשוב הוא שתהיה אחדות בעם".

אחיו של בצלאל דודו שעשוע, נפל בתקרית ירי דו צדדי בצפון רצועת עזה סופד לו. ללא, באדיבות המשפחה
"אני אוהב אותך". זוהר שעשוע, אחיו של חלל צה"ל דוד שעשוע, ספד בפוסט ברשתות החברתיות/באדיבות המשפחה, ללא

אחיו של בצלאל, זוהר שעשוע, העלה פוסט לזכרו ברשתות החברתיות. "אחי היקר והאהוב, או שמא אגיד הכי יקר ואהוב", כתב. "לעד אתה בליבי ובזכרוני, אני אוהב אותך. התגלמות הטוהר היא כאין וכאפס לעומת נשמתך. בצלאל שעשוע זצ"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully