וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון פיגוע: מחבל ניסה לדקור לוחמי מג"ב במזרח ירושלים ונוטרל

עודכן לאחרונה: 16.5.2024 / 6:33

המחבל הגיע לתחנת המשטרה 'שרת' במזרח העיר וניסה לדקור את הלוחמים שפעלו במקום, נורה ונוטרל ובהמשך נקבע מותו. מפקד מחוז ירושלים, ניצב, דורון תורג'מן, הגיע עם כוחות משטרה לזירה שאספו ממצאים במטרה לזהות אותו, ומחקירה ראשונית עולה שהוא פעל לבד | תיעוד

תיעוד ניסיון הפיגוע במזרח ירושלים, 16 במאי 2024/משטרת ישראל

ניסיון פיגוע במזרח ירושלים: מחבל הגיע הלילה (חמישי) סמוך לתחנת המשטרה 'שלם' במזרח ירושלים, שלף סכין וניסה לדקור לוחמי מג"ב ירושלים שפעלו במקום, ונטרלו אותו בירי בטרם הצליח לדקור אותם. אין נפגעים לכוחותינו. הסכין שעמה החשוד ניסה לבצע את הפיגוע נתפסה.

על פי ממצאי החקירה של המשטרה בזירה, בסביבות השעה 03:05 לוחמי מג"ב ירושלים שפעלו מחוץ לתחנת המשטרה 'שלם' של משטרת מחוז ירושלים, החשידו חשוד שהיה בקרבתם והחלו בבדיקתו. במהלך הבדיקה, המחבל שלף לפתע סכין שהייתה ברשותו, הסתער לעבר השוטרים וניסה לדקור את אחד מהם.

הסכין ששימשה את החשוד בניסיון הפיגוע במזרח ירושלים, 16 במאי 2024. דוברות משטרת ישראל
הסכין ששימשה את החשוד בניסיון הפיגוע במזרח ירושלים, 16 במאי 2024/דוברות משטרת ישראל

לוחמי מג"ב הגיבו לעברו מיד בירי בטרם הצליח לפגוע בהם, והוא נוטרל במקום. בהמשך נקבע מותו של המחבל בזירה. כוחות משטרה גדולים של משטרת מחוז ירושלים בפיקוד מפקד מחוז ירושלים הגיעו למקום, והחלו באיסוף ממצאים בזירת הפיגוע, ביצוע פעולות לזיהוי המחבל ומחקירה ראשונית עולה שהוא ניסה לבצע את הפיגוע לבדו.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, בזירה במזרח ירושלים, 16 במאי 2024. דוברות משטרת ישראל
מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, בזירה במזרח ירושלים, 16 במאי 2024/דוברות משטרת ישראל

מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, קיים הערכת מצב בזירה עם המפקדים, ובמהלכה שיבח את ערנותם, דריכותם ותגובתם המקצועית והמיידית של שוטרי מג"ב שפעלו במקום, החשידו את המחבל ובדקו אותו בטווח ביטחון. כמו כן, ציין לחיוב את תפקוד השוטרים לאחר שהמחבל הסתער לעברם עם הסכין וסיכן את חייהם, והם בתגובה נטרלו אותו בירי מדויק בטרם הצליח לדקור אותם ולפגוע בהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully