וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו השווה בין הפגנות משפחות החטופים, להפגנות נגד ישראל בקמפוסים

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 22:57

כשנשאל על ההפגנות נגדו, נתניהו ערך את ההשוואה ואמר כי, "ההפגנות נגדי מאורגנות וממומנות, אבל לא משקפות את רוב הציבור הישראלי שתומך בנצחון על חמאס"

נתניהו: הדיבורים על "היום שאחרי" בעזה כשחמאס נשאר על כנו יישארו רק דיבורים 15 במאי 2024/עומר מירון / לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל / לע״מ

ראש הממשלה נתניהו נשאל בראיון ל-CNBC על ההפגנות נגדו שקוראות לעסקה לשחרור החטופים. בתשובה הוא השווה בין ההפגנות נגדו בישראל לבין ההפגנות נגד ישראל בקמפוסים בארה"ב. "ההפגנות נגדי מאורגנות וממומנות, אבל לא משקפות את רוב הציבור הישראלי שתומך בנצחון על חמאס, בדיוק כמו כמו שההפגנות של האספסוף שמפגין נגד ישראל בקמפוסים בארה"ב לא משקפות את רוב הציבור האמריקני", אמר נתניהו.

מוקדם יותר היום לשכת של ראש הממשלה הודיעה היום (רביעי) כי בנימין נתניהו החליט לקדם את חוק הגיוס שעבר בקריאה ראשונה בכנסת הקודמת - והוגש על ידי שר הביטחון דאז, בני גנץ. זאת, לטענת הלשכה "כדי לגשר על המחלוקות ולהביא להסכמה רחבה".

אמנם בני גנץ הודיע שלא יתמוך בחוק שקידם לפני ה-7 באוקטובר: "ראש הממשלה, מדינת ישראל זקוקה לחיילים ולא לתרגילים פוליטיים שקורעים את העם בעת מלחמה. מתווה השירות הישראלי שעליו סוכם בממשלה הקודמת הוכן במערכת הביטחון כחוק גישור וכבסיס לפיתוח מתווה שירות ישראלי, כדי להביא לשירות של כל חלקי העם. חוק הגישור הזמני שהוגש ואותו אתה מבקש להעביר עכשיו - לא היה מספק אז, ואינו רלוונטי היום במציאות שאחרי 7 באוקטובר".

לדבריו, "תם זמן הדיבורים - זה הזמן למעשים. מצפים מכל ראשי המפלגות החרדיות, הרבנים ומנהיגי הדור לתמוך בקולם בשירות לציבור החרדי, כפי שטוען ראש הממשלה בהודעתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully