וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ייאמן: 16 נשים מאשימות את הקוסם המפורסם דיוויד קופרפילד באונס ובהטרדה מינית

נשים רבות התלוננו שקופרפילד סימם אותם לפני שקיים איתן יחסי מין, אחרות טוענות שנגע בהן במהלך מופע הקסמים שלו. מחצית מהמתלוננות היו קטינות כשקופרפילד פגע בהן, חלקן אף צעירות מגיל 15

הטריילר למופע - David Copperfield - Las Vegas/Spotlight Vegas

16 נשים האשימו את הקוסם האמריקני המפורסם דיוויד קופרפילד במעשי אונס ובהטרדה מינית, כך לפי תחקיר של עיתון "גרדיאן". יותר ממחצית מהמתלוננות טוענות שהיו קטינות כשדיוויד פגע בהן, חלקן אף בנות פחות מ-15.

האשמות נגד הקוסם, משתרעות מסוף שנות השמונים עד שנת 2014. רבות מהנשים טוענות שקופרפילד סימם אותן לפני שקיים איתן יחסי מין. אישה אחת סיפרה כי הוא סימם אותה ואת חברתה וקיים יחסי מין עם שתיהן, "לא הייתי אומרת דבר כזה אם לא הייתי מאמינה שאכן סוממתי", מסרה.

ארבע נשים אחרות טענו כי קופרפילד נגע בהן באופן מיני ובלתי ראוי בזמן מופע קסמים חי. אחת טענה כי קופרפילד נגע לה בחזה. בעוד אדם אחר העיד כי ראה את קופרפילד נוגע בחזה של בת משפחתו בת ה-15.

הקוסם דיוויד קופרפילד. Jemal Countes, GettyImages
מכחיש את הטענות. הקוסם המפורסם דיוויד קופרפילד/GettyImages, Jemal Countes

כמה מהמתלוננות הסבירו כי עלייתה של תנועת #MeToo היא שגרמה להן להרגיש בנוח לשתף בחוויותיהן הקשות. קופרפילד, מצידו, מכחיש את הדברים. עורכי דינו של הקוסם הנודע אמרו ל"גרדיאן" כי הוא "מעולם לא פעל בצורה בלתי הולמת עם אף אחד, שלא לדבר על פגיעה בקטינים". עוד הם מסרו כי בעבר הועלו נגדו "תביעות שווא רבות". ואכן בשנת 2007, מלכת יופי לשעבר בשם לייסי קרול האשימה את קופרפילד בתקיפה מינית באי הפרטי שלו, אולם התיק נסגר ללא אישומים ובית המשפט קבע כי זו הייתהה אשמת שווא. ב-2018 האשימה אותו דוגמנית בת 17 בשם בריטני לואיס שסימם אותה ותקף אותה מינית בהיותה נערה בשנת 1988, אולם גם אז קופרפילד הכחיש את ההאשמות.

1994 קופרפילד היה מאורס לדוגמנית-העל הגרמנייה קלאודיה שיפר במשך 6 שנים והוא כיום בזוגיות מאז 2006 עם קלואי גוסלין, דוגמנית צרפתייה הצעירה ממנו ב-28 שנה. בפברואר 2010, נולדה לזוג בת משותפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully