וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים: נער חשוד שביצע מעשים מגונים בילדה בת 8

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 17:46

תצפיתני מרכז השליטה של מרחב דוד, זיהו נער הנראה תוקף מינית את הילדה בעיר העתיקה בבירה. שוטרים ולוחמי מג"ב הגיעו למקום ועצרו את החשוד. הוא הועבר לחקירה בתחנה ובדיון בביהמ"ש הוחלט כי יוארך מעצרו. החקירה נמשכת

פרשייה חמורה של ביצוע עבירות מין בקטינות, ע"י תושב מרכז הארץ, בזמן שהיו תחת השפעת סמים מסוכנים שסיפק לה/משטרת ישראל

המשטרה האריכה היום (רביעי) את מעצרו של נער בן 14 מירושלים, החשוד שביצע מעשים מגונים בילדה בת 8. הנער נתפס אמש בשעת מעשה, כשתצפיתני מרכז השליטה של מרחב דוד זיהו אותו תוקף את הילדה בעיר העתיקה בבירה.

בסיוע והכוונה שלהם, שוטרי מרחב דוד ולוחמי מג"ב ירושלים הגיעו במהירות למקום, זיהו את החשוד, עצרו אותו והוא הועבר לחקירה בתחנה. היום, בדיון שנערך בבית המשפט, הוארך מעצרו של הנער עד יום שישי הקרוב. החקירה נמשכת.

העיר העתיקה בירושלים לאחר הפיגוע בעשר האריות והירי בהר הבית, 14 ביולי 2017. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
"תצפיתני מרכז השליטה תפסו את הנער בשעת מעשה". העיר העתיקה בירושלים/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך לחקור ביסודיות וברגישות כל חשד לביצוע עבירות מין, ובפרט עבירות המבוצעות כלפי קטינים וחסרי ישע, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם עברייני המין באשר הם".

אתמול, הוגש כתב אישום נגד תושב פתח תקווה, בן 27, בגין ביצוע מעשה מגונה, גרימת חבלה והתחזות לעובד ציבור. מחומר החקירה עלה כי הנאשם, שעובד כסייר ביטחון בחברת אבטחה ומתנייד באמצעות אופנוע, ביצע מעשה בקורבן לפני כחודש. הוא זיהה אישה כשהיא מניחה את בנה הפעוט בעגלה ברחוב, ובעודו עונד תג משטרה מזויף, הזדהה בפניה כשוטר. לאחר מכן, שכנע אותה לעלות לדירתה תוך מצג שווא ואיים שיפנה לרווחה ויגיד שהוא ראה אותה מטיחה את בנה בחוזקה, אם לא תיעתר לבקשתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully