וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הח"כית פרסמה ציוץ ניחומים על ההרוג באדמית - עם תמונה של עיתונאי

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 17:30

חברת הכנסת מיכל וולדיגר ביקשה לנחם את משפחתו של אלעד פינגרהוט, שנהרג בעת שסייע לפצועים. אך למרות רצונה הטוב של וולדיגר, טעות אנוש גרמה לה להצמיד לציוץ תמונה של אלישע בן קימון, כתב שטחים של קבוצת ידיעות אחרונות

צה"ל תקף מבנים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה במספר מרחבים בדרום לבנון/דובר צה"ל

חברת הכנסת מיכל וולדיגר (הציונות הדתית) פרסמה היום (רביעי) דברי ניחומים על אלעד פינגרהוט שנהרג אתמול בירי הנ"ט לאדמית - עם תמונה של עיתונאי ידיעות אחרונות אלישע בן קימון.

פינגרהוט הגיע לאדמית כדי לשמח חיילים, ונהרג כשניסה להגיש עזרה לפצועים במקום. בחייו ובמותו נגע ברבים, בהם חברת הכנסת מיכל וולדיגר. "בשליחותו, הוא נפגע מנ"ט של חיזבאללה והיום נפטר מפצעיו", כתבה עליו בציוץ בחשבון ה-X שלה. "אני שולחת תנחומים למשפחתו ושלושת ילדיו שאיבדו אבא". חברת הכנסת מחקה את הציוץ כעבור 15 דקות, וזמן קצר לאחר מכן העלתה ציוץ זהה, הפעם עם תמונתו של פינגרהוט.

הציוץ המחוק של חברת הכנסת מיכל וולדיגר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הציוץ המחוק של חברת הכנסת מיכל וולדיגר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלעד פינגרהוט, תושב אפשר נהרג באדמית בצפון מתקיפות חיזבאללה 15 במאי 2024. ללא, אתר רשמי
פינגרהוט. "חונך על ערכים של ארץ ישראל ונתינה"/אתר רשמי, ללא

פינגרהוט עבר לגליל המערבי כדי להיות קרוב לילדיו, יובל בת 14, רז בן 12 וכפיר בן 11. הוא עצמו ממשפחה של שישה. ככל שחבריו יודעים הוא היה באדמית כדי לבקר חבר ולשמח ביום העצמאות את החיילים בעמדה הסמוכה, בציוד או מצרכים, שגייס מתרומות. הוריו משה וטלי יצאו ביום ראשון לסין לתערוכת אלקטרוניקה במסגרת עבודתו של אביו, קיבלו את הבשורה המרה אמש, קטעו את שהותם שם וצפויים לשוב כבר הערב לישראל.

"זו משפחה מדהימה של אנשי התיישבות, אנשי אפרת, שתמיד מוכנים לתת ולעזור בשקט בלי הרבה רוח וצלצולים", סיפרה לוואלה רוזני בראון, חברה של המשפחה שהכירה אותו שנים ארוכות, "הוא חונך על ערכים של ארץ ישראל ונתינה. כך גם נהרג, כשהיה עסוק בנתינה. הוא אהב את הארץ, את האדמה, את החקלאות, וכך הגיע גם לגינון, כל הדברים האלה שקשורים לקרקע ועבודת כפיים. הוא היה נחבא אל הכלים, שקט ועדין והוא היה שותף בגידול הילדים שהוא מאוד אהב ומאוד השקיע בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully