וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמל עירא יאיר גיספן מחטיבת השיריון נפל בדרום רצועת עזה

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 10:35

גיספן, בן 19 מפתח תקווה, שירת כלוחם בגדוד 75, עוצבת 'סער מגולן' בחטיבת השיריון. הלוויתו תתקיים היום בשעה 16:00 בבית הקברות הצבאי בפתח תקווה. רמי גרינברג, ראש עיריית פ"ת ספד ברשתות החברתיות: "משתתפים בצערה הכבד של המשפחה ונלווה אותה ככל שיידרש"

צה"ל מאשר: חוסל מפקד בכיר בחזית הדרום של חיזבאללה/דובר צה"ל

דובר צה"ל מסר הבוקר (רביעי) כי סמל עירא יאיר גיספן, בן 19 מפתח תקווה, נפל אמש בקרב בדרום רצועת עזה. גיספן שירת כלוחם בגדוד 75, עוצבת 'סער מגולן' בחטיבת השיריון. הודעה נמסרה למשפחתו. הלוויתו תתקיים היום בשעה 16:00 בבית הקברות הצבאי בפתח תקווה.

שי עמית, שהיה מורה ומחנכו של סמל עירא יאיר גיספן בבית הספר התיכון ברנר שבפתח תקווה, סיפר עליו. "הוא היה תמיד עם חיוך", אמר. "זה הדבר הראשון שישר אני חושב שעולה השם שלו. הסתכלתי היום בספר המחזור ורואים את התמונה שלו בה הוא מחייך וזה נראה כל כך חי. קשה מאוד לדבר עליו עכשיו בלשון עבר עכשיו. החיוך שלו זה מה שאני תמיד אקח איתי".

רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה ספד לסמל עירא יאיר גיספן בפוסט בפייסבוק. "בצער רב התבשרנו על נפילתו בקרב של תושב העיר סמל עירא יאיר גיספן, בן 19 לוחם בגדוד 75 של עוצבת 'סער מגולן' (7), בקרב בדרום רצועת עזה", כתב. "אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה ונלווה אותה ככל שיידרש. יהי זכרו ברוך".

סמל עירא יאיר גיספן בן 19, מפתח תקווה, לוחם בגדוד 75, עוצבת ׳סער מגולן׳ (7). דובר צה"ל
סמל עירא יאיר גיספן בן 19, מפתח תקווה, לוחם בגדוד 75, עוצבת ׳סער מגולן׳ (7)/דובר צה"ל

על פי דיווח של רשת אל-ג'זירה, כוחות צה"ל יצאו משכונת זייתון בעיר עזה בתום מבצע שנמשך שישה ימים. בנוסף, רקטה נורתה לעבר שדרות. אזעקות נשמעו בעיר וביישובים איבים וניר עם. לא דווח על נזק או נפגעים. דובר צה"ל דיווח כי בהמשך להתרעה שהופעלה באזור עוטף עזה לפני זמן קצר, לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה שיגור אחד שחצה ממרחב ג'באליא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully