וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שכול שזומן לחקירה במשטרה ביקש לדחותה וסורב: "איימו שיקחו אותי מהבית"

עודכן לאחרונה: 13.5.2024 / 20:28

הבן השכול, פעיל מחאה, זומן לחקירה בתחנת אשדוד בחשד לריסוס גרפיטי. במהלך הבוקר, פקד את קבר אמו שנרצחה בפיגוע בבית חב"ד במומבאי ב-2008 - ולקח חלק במחאה נגד הגעת בן גביר לבית העלמין. כשביקש לדחות את הגעתו, התבקש להתייצב בתחנה בשעה 16:00. "נגעתי בנקודה רגישה"

בן גביר בבית העלמין באשדוד/מעריב

פעיל מחאה, בן שכול, זומן היום (שני) לחקירה במשטרת אשדוד בחשד לריסוס גרפיטי. במהלך הבוקר פקד את קבר אמו שנרצחה בפיגוע בבית חב"ד במומבאי ב-2008 בבית העלמין באשדוד ולקח חלק במחאה נגד הגעתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. על אף שביקש לדחות את הגעתו בעקבות יום הזיכרון, התבקש להתייצב בתחנה בשעה 16:00.

"אני בן למשפחה שכולה, וביקשתי שיאפשרו לי לא להגיע היום ושאגיע מחר לתחנה", אמר לוואלה. "לא הסכימו בשום אופן ואף איימו שיבואו לקחת אותי מהבית. כנראה נגעתי להם בנקודה רגישה".

החשד נגד הבן השכול הוא ריסוס המשפט: "בן גביר. מספר אישי 0" בכניסה לבית עלמין הלילה. לאחר החקירה, הוא שוחרר בתנאים מגבילים - עם צו הרחקה ל-15 ימים מאשדוד.

איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי, בפיצוח פרשת משפחת הפשע קראג'ה, אנדרטת עירון, 18 במרץ 2024. שלומי גבאי
איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי, בפיצוח פרשת משפחת הפשע קראג'ה, אנדרטת עירון, 18 במרץ 2024/שלומי גבאי

"ביצעתי פעולת מחאה לגיטימית. לא יכול להיות שביום הזיכרון, בן לאם שנרצחה בפיגוע שצריך להתייחד עם המשפחה שלו ולהתרכז באבל שלו צריך להגיע לחקירה מטופשת וסתמית במשך שעות באשדוד. אלה שלבים מתקדמים ומואצים של דיקטטורה", אמר לוואלה.

עו"ד רן תגר ממערך עצורי המחאות שייעץ לחשוד מסר: "התנהגות מחפירה של משטרת ישראל, שרק בכדי לרצות את השר הכושל שאחראי עליה - התעקשה לזמן לחקירה בן שכול, ביום הזיכרון, בעבירות שבירורן סובל דיחוי עד לאחר יום העצמאות. אלה הפנים של משטרת ישראל, שלא מחמיצה הזדמנות להחמיץ ומתעקשת לפעול בחוסר רגישות ובחוסר מקצועיות".

במשטרת ישראל מסרו: "משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות כתובת גרפיטי שרוססה הלילה בסמוך לבית העלמין באשדוד . מהחקירה עלתה מעורבותו של חשוד במעשה וכשזומן לחקירה , מסר כי הינו בן למשפחה שכולה ומשכך, לאור הרגישות הרבה, התבקש להגיע לתחנה רק אחר הצהריים. בסיום חקירתו, שוחרר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully