וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנפצעו במהלך עימות עם המשטרה: בנות משפחתו של החטוף הגישו תלונה במח"ש

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 22:30

במהלך מחאה לשחרור חטופים בת"א נפצעו נטלי וג'ינה, אחותו ובת דודתו של החטוף מתן צנגאוקר - כשנהדפו על ידי שוטרים ופונו לבי"ח. לוואלה נודע כי פנו למח"ש, שם בודקים את הטענות. "אלימות קיצונית צריכה להיות מטופלת ברמה הכי נוקשה", אמרה האם

עינב צנגאוקר, אמו של החטוף מתן צנגאוקר, נעמדה על רכב באיילון וזעקה: ״הגיע הרגע לקבל את העסקה/מערכת וואלה

עינב ונטלי, אמו ואחותו של מתן צנגאוקר, ובת דודתו ג'ינה, הגישו היום (ראשון) תלונה מקוונת למחלקה לחקירות שוטרים, בעקבות העימותים עם המשטרה באזור קפלן ביום רביעי - כך נודע לוואלה. מח"ש בודקת את התקרית על מנת לבחון אם לפתוח בחקירה. במהלך המחאה, נפצעו נטלי וג'ינה כשנהדפו על ידי שוטרים ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב.

"אם היו מקשיבים לי עוד מהאירוע הקודם, לא היו עולים סיפורים כמה ימים למחרת על אותו שוטר במסובים. אני מצפה שהחוק ייאכף ושיבדקו את זה. שימוש בכוח בלתי סביר ובאלימות קיצונית, ועוד מתועדת, צריכים להיות מטופלים ברמה הכי נוקשה שיש", אמרה צנגאוקר לוואלה.

לדבריה, "משטרת ישראל בפשיטת רגל, אין לה זכות כל זמן ששוטר שמתפלל לשבור לי את הרגליים. השרים לא יגנו, לא יפצו פה - אובדן ערכים. חשוב לי להזכיר לכל מי שקורא שאסור לאבד תקווה, אנחנו נמשיך להילחם על החטופים ועל המדינה".

עינב צנגאוקר שבנה מתן חטוף במחאה בדרישה לקדם עסקת שחרור חטופים, שער בגין הקריה, 9 במאי 2024. ניב אהרונסון
עינב צנגאוקר שבנה מתן חטוף במחאה בדרישה לקדם עסקת שחרור חטופים, שער בגין הקריה, 9 במאי 2024/ניב אהרונסון

ביום רביעי האחרון, הפגינו משפחות חטופים ותומכים נוספים למען השגת עסקה לשחרור יקיריהם בקריה בתל אביב, שם התכנס באותו העת הקבינט. המפגינים צעקו "עסקה או גזר דין מוות - בוחרות בחיים, החזירו את החטופים".

במהלך ההפגנה התגלעו עימותים בין השוטרים למפגינים ובמסגרתם ניסו השוטרים לעכב את אחות החטוף מתן צנאוקר. במקום התפתחה מהומה, שבסופה הצליחה האם עינב, להוציא את בתה מהמקום. בתוך כך, קרובת משפחתו של מתן פונתה על ידי מד"א לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, לאחר שנפצעה בעימותים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully