וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול סמוך לגן שמואל: מאהר סמאדה, בן 52, נורה למוות בכביש 65

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 20:04

על פי עד ראיה, אלמונים שרכבו על אופנוע פתחו בירי לעבר רכבו של סמאדה ונמלטו. צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותו במקום. המשטרה החלה בסריקות אחרי החשודים. על פי החשד, הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים, שגבה כבר מספר קרבנות בנפש מבקה אל גרבייה

חשד לחיסול סמוך לגן שמואל: בן 50 נורה למוות בכביש 65/קרדיט צילום : מדא

מאהר סמאדה, בן 52 מבאקה אל גרביה נורה למוות היום (ראשון) בכביש 65 סמוך לגן שמואל. המשטרה הגיעה לזירה ופתחה בחקירה, והרקע המסתמן לאירוע הוא סכסוך עקוב מדם שגבה את חייהם של כמה קורבנות מהעיר. צוות מד"א הגיעו לזירה וזיהו את סמאדה ללא סימני חיים, עם פציעות חודרות וקבעו את מותו.

על פי עד ראיה, אלמונים שרכבו על אופנוע פתחו בירי לעבר רכבו של הגבר שנסע ממערב למזרח בכביש 65 לפני צומת גן שמואל. המשטרה החלה בסריקות לאיתור החשודים שנמלטו, ורכב הקורבן איבד שליטה ונפל לתעלה בצד הכביש.

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א עידן אלמלח סיפר: "ראינו את הגבר כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות חודרות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

המנוח מאהר סמאדה מבאקה אל גרביה. באדיבות המצולמים
מאהר סמאדה, בן 52 מבאקה אל גרביה נורה למוות/באדיבות המצולמים
זירת החיסול בכביש 65 סמוך לגן שמואל, 12 במאי 2024. מד"א
זירת החיסול בכביש 65 סמוך לגן שמואל, 12 במאי 2024/מד"א

ארגון יוזמות אברהם מעדכן

  • 72 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת 2024 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מתוכם 70 אזרחים, 2 תושבים.
  • 64 מהקורבנות נורו למוות.
  • 20 מהקורבנות היו בני פחות מ-30.
  • שתי נשים בין הקורבנות.
  • אחד נורה בידי שוטרים.
  • אישה אחת נפגעה בשנת 2023 ומתה השנה.
  • בתקופה המקבילה אשתקד היו 76 קורבנות.

בסוף השבוע, אופק נווה, רוכב אופנוע בן 20, נהרג לאחר שאותר מחוסר הכרה ברחוב לוי אשכול בראשון לציון. צוותים שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים בו נקבע מותו - וסימני ירי אותרו על גופו.

נווה הוא עבריין מוכר למשטרה הנחשד כמי שעומד בראש כנופיה מקומית בשרון, ונעצר בעברו כמה פעמים בחשד לניסיונות חיסול והשלכת רימוני רסס. על אף גילו הצעיר, היה מעורב בשורת אירועים, כשבמהלך השנה האחרונה, סכסוך בינו לבין בנו של איש עסקים מכפר מעש הסלים והביא לסדרת אירועי אלימות בפתח תקווה בהם השלכת רימוני רסס, הנחת מטעני חבלה, ירי לעבר בתים וחיסול באמצעות פיצוץ רכב. לפני כמה חודשים רימון רסס אף הושלך לעבר בית אמו של הנרצח בפתח תקווה.

אופק נווה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אופק נווה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בקרית אתא אירעו שני מקרי רצח בהפרש של שעות: אביב אלימלך, תושב קריית אתא בן 23 נורה למוות ברחוב שיבת ציון בעיר. אלימלך היה מוכר למשטרה. הרקע למעשה הוא ככל הידוע סכסוך עברייני. הרצח אירע מטרים ספורים מחצר בית ספר. אחר הצהריים דווח על צעיר שני, אריאל בר, בן 29 שנורה למוות ברחוב הרב עוזיאל בעיר. מדוברות המשטרה נמסר שהיא פתחה בחקירת האירוע, וכי גם הרקע למעשה זה הוא ככל הנראה פלילי, וכי הנרצח הזה היה מוכר למשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully