וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה שהתבררה כרצח: רוכב אופנוע נהרג כשהחליק - סימני ירי נמצאו על גופו

עודכן לאחרונה: 10.5.2024 / 11:49

צוותים שהגיעו לזירה סברו תחילה כי הקורבן, עבריין שעמד בראש כנופיה בשרון, מצא את מותו בתאונה, כשבהמשך סימני ירי אותרו על גופו. השנה, סכסוך בינו לבין בנו של איש עסקים מהאזור הסלים והביא לסדרת אירועי אלימות, כשלפי דיווחים הוצא עליו חוזה חיסול בסך מיליון דולר

רימון רסס הושלך סמוך לבית מקורבים למשפחת הפשע מוסלי/לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

התאונה שהתבררה כרצח: אופק נווה, רוכב אופנוע בן 20, נהרג הלילה (שישי) לאחר שאותר מחוסר הכרה ברחוב לוי אשכול בראשון לציון. צוותים שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים בו נקבע מותו - וסימני ירי אותרו על גופו.

נווה הוא עבריין מוכר למשטרה הנחשד כמי שעומד בראש כנופיה מקומית בשרון, ונעצר בעברו כמה פעמים בחשד לניסיונות חיסול והשלכת רימוני רסס. על אף גילו הצעיר, היה מעורב בשורת אירועים, כשבמהלך השנה האחרונה, סכסוך בינו לבין בנו של איש עסקים מכפר מעש הסלים והביא לסדרת אירועי אלימות בפתח תקווה בהם השלכת רימוני רסס, הנחת מטעני חבלה, ירי לעבר בתים וחיסול באמצעות פיצוץ רכב. לפני כמה חודשים רימון רסס אף הושלך לעבר בית אמו של הנרצח בפתח תקווה.

אופק נווה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אופק נווה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עבריין בכיר מפתח תקוה חוסל בירי בראשון לציון, 10 במאי 2024. דוברות איחוד הוצלה, אתר רשמי
התאונה שהתבררה כרצח: רוכב אופנוע נהרג בתאונה - סימני ירי נמצאו על גופו/אתר רשמי, דוברות איחוד הוצלה

בעקבות אותה מלחמת כנופיות, גורמים בעולם התחתון הציעו "חוזה חיסול" הכולל סכום כספי גדול על ראשו של העבריין הצעיר, מה שהוסיף ללבות את האש עד למותו הטראגי אמש. לפי כתבה שפורסמה לפני כמה שבועות ב"מאקו", הוצא על הצעיר חוזה חיסול בגובה מיליון דולרים.

פרמדיק מד"א פרדי נחמיה שנכח בזירה סיפר: "ראינו על הכביש צעיר בשנות העשרים שוכב מחוסר הכרה, במרחק של כ-5 מטר מהאופנוע שנמעך, הוא סבל מחבלה רב מערכתית ופציעות חודרות, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש, בבית החולים נקבע מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully