וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמענו את האזעקה אבל אבא לא הספיק להגיע כי הוא בכיסא גלגלים"

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 18:01

לראשונה מזה שלושה שבועות נשמעו אמש אזעקות באשקלון. שי שביתו, תושב העיר, שיחזר את הרגעים הדרמטיים לאחר פגיעת הרקטה בביתו. "שמענו בום חזק והבנו שהרקטה פגעה ביחידת הדיור הצמודה לזו של אבא", אמר. "רק אחרי שהעשן התפזר והבנו שקרה לו נס", הוסיף

רסיס רקטה פגע ברכב באשקלון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אזעקות צבע אדום פילחו אמש (שבת) את הדממה באשקלון, ומטחי רקטות נורו לעבר העיר שאחת מהן פגעה בביתו של שי שביתו. אביו נזקק לטיפול רפואי וסיפר על הנס שקרה להם ועל הרגעים הדרמטיים.

"שמענו את האזעקה, ואחי הגדול ואני שהיינו בבית עם אבא שישן ביחידת הדיור מאחורה, רצנו למקלט אבל הוא לא הספיק להגיע כי הוא בכיסא גלגלים, ואז שמענו בום חזק", שיחזר שי. "הבנו שהפגיעה ממש פה, ואז יצאנו מהמקלט, וראינו עשן מהחלק האחורי של הבית. רצנו אליו והוצאנו אותו משם, ורק אחרי שהעשן התפזר ראינו שקרה נס לאבא שלי. הרקטה התפוצצה ביחידת הדיור הצמודה לזו של אבא", הוסיף.

נפילת רקטה בבית באשקלון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נפילת רקטה בבית באשקלון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נפילת רקטה בבית באשקלון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נפילת רקטה בבית באשקלון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לראשונה מזה שלושה שבועות, קצת אחרי חצות, התרעה על ירי טילים ורקטות הופעלה בעיר. כעבור זמן קצר, העירייה דיווחה על נפילה בשטחה וכן על נפילה של יירוט, ולאחר מכן התברר שבית נפגע ושלושה פצועים פונו במצב קל למרכז הרפואי ברזילי בעיר.

בשישי, נשמעו אזעקות לראשונה מחודש דצמבר בבאר שבע שמקורם בירי מעזה והתקבלו דיווחים על נפילה בעיר. אישה בת 37 נפגעה מרסיס וצוות מד"א פינה אותה למרכז הרפואי סורוקה בעיר כשהיא במצב קל ובהכרה מלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully