וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רציתי לדבר עם סמוטריץ' אבל הוא לא ענה": אביה של רוני אשל מתח ביקורת על הממשלה

אייל אשל, אבא של רוני שנהרגה במוצב נחל עוז ב-7 באוקטובר, מתח ב-103fm ביקורת על חברי הממשלה שרוצים להגיע לבתי העלמין, ותיאר את התחושות לקראת יום הזיכרון. "10 מיליון תושבים שבויים בידי ההנהגה הזו", אמר. "הם הביאו עלינו את זה ואין להם מה לחפש שם", הוסיף

רן דנקר מבצע את השיר "הללויה" בהלוויתה של סמלת רוני אשל. 12 בנובמבר 2023/אורי סלע

אייל אשל, אביה של סמל רוני אשל ששירתה כתצפיתנית בנחל עוז ונהרגה במתקפת הפתע של חמאס ב-7 באוקטובר וגופתה אותרה כעבור חודש, התראיין אצל אודי סגל וענת דוידוב ב-103fm ותיאר את התחושות לקראת יום הזיכרון.

"יום הזיכרון החל אצלנו ב־7 באוקטובר ובימים שלאחר מכן כי הבנות מחמ"ל בנחל עוז, למעשה אותרו בימים האלה", סיפר אייל. "רוני נשארה אחרונה כי היא הצטרפה לאותה הרשימה האכזרית רק לאחר 34 ימים. הכרנו לראשונה את המשפחות אחרי השבת ב-7 באוקטובר, התגבשה קבוצה, שלא לומר משפחה, כך שאנו לא ממש צריכים את יום הזיכרון", שיחזר.

אייל המשיך וסיפר איך יהיה עבורו יום הזיכרון ואמר כי "נהיה בבית העלמין, עשינו וי עם טיפה חיוך על הפנים שהצלחנו למנוע מסמוטריץ' לא להגיע מחר. אין לו מה לעשות שם, הוא לא ראוי ואין מה לשמוע אותו וזה מיותר. בשיתוף עם ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, חברנו אליו והתגבשנו לכדי קבוצה של הורים שכולים מהעיר, גם על זה עשינו וי".

פרויקט חטופים - רוני אשל. מטה חטופים, מערכת וואלה
"רוני הצטרפה לאותה רשימה אכזרית רק לאחר 34 ימים". סמל רוני אשל/מערכת וואלה, מטה חטופים

אייל התייחס גם להתנהלות של ההנהגה והדגיש כי "אני ממש לא חושב שזה כל פוליטיקאי, ושלא כל ממשלת ישראל היא הגרועה מהגרועות שהיו אי פעם. יש פה קבוצה. זו הנהגה שלא ראויה לשחק את המשחק הזה ולא ראויה פה. 10 מיליון תושבים שבויים בידי ההנהגה הזו - צריך להבין את העניין הזה".

עוד הוסיף ואמר כי "אנו רוצים לחיות פה בצורה נורמלית. אין צורך שפוליטיקאים יגיעו לבתי העלמין בכלל. תנו לאנשים את הרגעים האלה כדי להתייחד עם יקיריהם מבלי שיהיה צורך שמישהו כזה או אחר ינאם, בטח לא השנה ובטח לא באירוע הזה. זו הנהגה שלמה שהביאה אותנו ל-7 באוקטובר. עם מי נלחץ ידיים? גם עם סמוטריץ' רציתי לדבר והוא לא ענה לי לטלפון. התקשרתי אליו וגם לעוזר שלו. אני מוכן לדבר וגם ללחוץ ידיים. אבל עם מי?. רוני נרצחה, נפלה בקרב, בגלל הנהנה מדינית שלמה שהשליכה את כל הרוע שלה על המערכת הצבאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully