וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השני תוך יממה: בן 20 חוסל ביריות ליד קיוסק בצפון

עודכן לאחרונה: 10.5.2024 / 14:34

האירוע התרחש ברחוב שיבת ציון בעיר, ומסתמן כניסיון חיסול של הקורבן המוכר למשטרה. צוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. החקירה נמשכת

בן 19 נורה למוות בטמרה. 23 במרץ 2024/סעיף 27 תיעוד ברשתות החברתיות

חיסול שני, תוך יממה: צעיר כבן 20 המוכר למשטרה נורה למוות היום (שישי) ליד קיוסק ברחוב שיבת ציון בקריית אתא. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו בדיקות רפואיות, בסיומן נאלצו לקבוע את מותו.

"כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעות חודרות בגופו", סיפר חובש בכיר במד"א איתי מזור שהגיע לזירה. "ביצענו בו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו."

ניידת משטרה תמונת אילוסטרציה. דוברות משטרת ישראל
בן 20 המוכר למשטרה נורה למוות בקריית אתא/דוברות משטרת ישראל

הלילה, נורה למוות אופק נווה, רוכב אופנוע בן 20 שאותר מחוסר הכרה ברחוב לוי אשכול בראשון לציון. צוותים שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים בו נקבע מותו - וסימני ירי אותרו על גופו.

נווה הוא עבריין מוכר למשטרה הנחשד כמי שעומד בראש כנופיה מקומית בשרון, ונעצר בעברו כמה פעמים בחשד לניסיונות חיסול והשלכת רימוני רסס. על אף גילו הצעיר, היה מעורב בשורת אירועים, כשבמהלך השנה האחרונה, סכסוך בינו לבין בנו של איש עסקים מכפר מעש הסלים והביא לסדרת אירועי אלימות בפתח תקווה בהם השלכת רימוני רסס, הנחת מטעני חבלה, ירי לעבר בתים וחיסול באמצעות פיצוץ רכב. לפני כמה חודשים רימון רסס אף הושלך לעבר בית אמו של הנרצח בפתח תקווה.

בעקבות אותה מלחמת כנופיות, גורמים בעולם התחתון הציעו "חוזה חיסול" הכולל סכום כספי גדול על ראשו של העבריין הצעיר, מה שהוסיף ללבות את האש עד למותו הטראגי אמש. לפי כתבה שפורסמה לפני כמה שבועות ב"מאקו", הוצא על הצעיר חוזה חיסול בגובה מיליון דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully