וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לילדה אוטיסטית: בחרתי בנתניהו, ואני בחובות לבתי הספר של הילדים

עודכן לאחרונה: 10.5.2024 / 8:29

"הכל מורגש בסופר, הכל עלה", סיפרה איילה, אם חד הורית, על הקשיים עמם היא מתמודדת בראיון ל-103FM. עוד ביקרה את הממשלה: "חוץ מהביטחון במדינה ציפיתי שיעזרו לאנשים שנמצאים בקו העוני. כל מה שמעניין אותם היא המלחמה"

בווידאו: תקציב המדינה המעודכן לשנת 2024 עבר במליאת הכנסת 13.03.24/ערות הכנסת

איילה, אם חד הורית לארבעה ילדים, אחת מהם מצויה על הרצף האוטיסטי, מרגישה ביתר שאת יוקר המחיה המחמיר מיום ליום. בראיון ל-103FM היא מספרת על ההתמודדות היומיומית עם עול המחירים, ומבקרת את התנהלות נתניהו, בו בחרה, והממשלה ברשותו.

"הכול מורגש בסופר", תיארה. "הכול עלה. אני חוסכת מהילדים מה שנחשב כפינוק. אני מנסה לחסוך. נעזרתי בעמותות בעבר, אך אמרו לי שאם אני מקבלת את תקציב הביטחון התזונתי בכרטיס הנטען, לא אקבל עזרה מהרווחה. השנה לא קיבלתי כלום משום עמותה. בכרטיס אני מקבלת 350 שקלים כל חודש".

מסע"ת ראש הממשלה בנימין נתניהו, 31 במרץ 2024. לע"מ, צילום מסך
"בחרתי בנתניהו, ואני בחובות לבתי הספר של הילדים". נתניהו/צילום מסך, לע"מ

"בני הגדול בן 18, הוא בישיבה", הוסיפה. "בתי בת ה־17 נאלצה לצאת לעבוד כי אין לי איך לקנות לה את מה שהיא צריכה. בני בן ה־15 גם מחפש לעבוד בכל דבר אפשרי כי אין לי את המותרות להביא להם. בתי הקטנה אוטיסטית וההוצאות עליה גבוהות, היא תלותית ברמה של תפקוד יומיומי. נורא קשה. אני לא יכולה להרשות לעצמי לעבוד, כי יש בקרים שהיא לא קמה. גם אני מקבלת קצבת נכות".

בהמשך הודתה בכאב: "בחרתי בנתניהו, חוץ מהביטחון במדינה ציפיתי שיעזרו לאנשים שנמצאים בקו העוני. כל מה שמעניין אותם היא המלחמה, מה עם המצב הכלכלי? הילדים לא הולכים לכל פעילות שהם רוצים, בבתי הספר אני בפיגורים, בחברת החשמל, בארנונה, בחשבון המים - מדובר בעשרות אלפי שקלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully