וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנפל ב-7 באוקטובר: בן נולד לחלל צה"ל, הברית - ביום העצמאות

עודכן לאחרונה: 10.5.2024 / 5:56

רק כשבועיים טרם נפילתו, גילו רס"ן אבי חובלאשוילי ורעייתו שושי סבהט שהם בהריון בשבוע השישי. בשבת השחורה ניסה לחבור לגדוד שלו, שינה מסלול לאזור הטבח ברעים וחתר למגע לבדו - טרם נהרג. אימו שושי: "על האף העצב הגדול, האישי והכללי, אנחנו כאן למרות הכל ועם הכל"

שושי סבהט יולדת את בנה המשותף עם חלל צה"ל רס"ן אבי (אברהם) חובלאשוילי. בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, אתר רשמי
שושי סבהט יולדת את בנה המשותף עם חלל צה"ל רס"ן אבי (אברהם) חובלאשוילי/אתר רשמי, בית החולים הציבורי אסותא אשדוד

לידה מרגשת ועצובה התקיימה השבוע בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד. שושי סבהט, אלמנתו של חלל צה"ל רס"ן אבי חובלאשוילי שנפל ב-7 באוקטובר, ילדה השבוע את בנם - כמה ימים לאחר יום הזיכרון לשואה ולגבורה, וכמה ימים לפני יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. רק כשבועיים טרם נפילתו, גילו הוא ורעייתו שהם בהריון בשבוע השישי. הברית צפויה להתקיים ביום העצמאות.

רס"ן אבי חובלאשוילי, סמג"ד בקרקל, תושב העיר אשדוד, היה בביתו בשבת, 7/10. עם היוודע דבר חדירת המחבלים ליישובי הדרום עלה על מדיו ויצא לכיוון קיבוץ סופה. בדרכו לשם, ליד צומת סעד נתקל בחוליית מחבלים וחיסל כמה מהם. לאחר מכן, המשיך בנסיעה דרומה מתוך רצון לחבור לגדוד שלו בסופה, עם זאת, בדרכו, החל לקבל מידע בדבר הרג המוני באזור המסיבה ברעים והחליט לשנות מסלול לכיוון.

בהגיעו לשם נתקל בחוליית מחבלים נוספת, לגמרי לבדו הוא פעל לחתור למגע והסתער. אבי הצליח להרוג כמה מחבלים טרם נהרג.

שושי סבהט יולדת את בנה המשותף על חלל צה"ל רס"ן אבי (אברהם) חובלאשוילי. בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, אתר רשמי
שושי סבהט יולדת את בנה המשותף עם חלל צה"ל רס"ן אבי (אברהם) חובלאשוילי/אתר רשמי, בית החולים הציבורי אסותא אשדוד

אימו שושי סיפרה על העצב הגדול - אך גם על הניצחון בקיום הברית ביום העצמאות. "התאריך המשוער ללידה היה 18/5, אבל התינוק החליט לבוא לעולם קצת יותר מוקדם", סיפרה. "דווקא בין יום השואה ובין יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, כאילו מבקש להעביר את המסר: על האף העצב הגדול, האישי והכללי, אנחנו כאן למרות הכל ועם הכל. העובדה שהברית צפויה להתקיים ביום העצמאות היא הוכחה ניצחת: לא ניצחו אותה - ולא ינצחו אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully