וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה ימים אחרי המטח לקריית שמונה, נחשף תיעוד מהנפילות בעיר

9.5.2024 / 18:50

עשרים רקטות נורו לעבר העיר לפני כמה ימים, עשר מהן פגעו בבתים, במכוניות ובתשתיות. טוהר אלמדוי, תושב העיר שעזב לחצור הגלילית, התקין מצלמות מחוץ לביתו שהצליחו לתעד את הפגיעות והיירוטים. "אלו היו מטחים מטורפים. הצילומים ממחישים את עוצמת הפגיעה", אמר | צפו

נפילות בקריית שמונה/מערכת וואלה

ארבעה ימים אחרי מטח הרקטות הכבד על קריית שמונה, כעת אפשר להתרשם מעוצמת הירי שהעיר ספגה. טוהר אלמדוי, תושב העיר שעזב את ביתו ועבר לחצור הגלילית, התקין מצלמות מחוץ לדירה שלו בקרית שמונה. היום, הוא צפה במצלמות שתיעדו את הנפילות בעיר וכן את היירוטים. באותו היום עשרים רקטות נורו לעבר העיר, עשר מתוכן פגעו בבתים, במכוניות ובתשתיות. "אלו היו מטחים מטורפים והצילומים ממחישים את עוצמת הפגיעה בעיר", אמר אלמדוי.

המטח לקריית שמונה הוביל לסדרה של פגיעות - בבני אדם, בתים ורכוש. שלושה נפצעו באורח קל מהמטח ופונו לבית החולים זיו בצפת. רכבים בעיר נשרפו וניידת טיפול נמרץ נפגעה גם כן. בית תמחוי בעיר ספג פגיעה ישירה והאירוע הסתיים ללא נפגעים משום שאחד הטבחים, ששה במקום הספיק לרוץ למקלט.

נפילות בקריית שמונה. ללא, מערכת וואלה
נפילות בקריית שמונה/מערכת וואלה, ללא

היום, כחלק מהמשך הלחימה בגזרה הצפונית, מטוסי קרב תקפו תשתית טרור ומבנה צבאי של חיזבאללה באזור עייתא א-שעב שבדרום לבנון. בנוסף, מטוסי קרב ולוחמי ההגנה האווירית של חיל האוויר יירטו שני כלי טיס בלתי מאוישים בשטח לבנון. כמו כן, זוהו כמה פגיעות באזור שלומי שבעקבותיהן פרצה שריפה. כוחות כיבוי אש כיבו את השריפה במקום. אין נפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully