וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחזיר את מראות גוש קטיף": בן גביר מאיים לתבוע את דניאל עמרם בגין לשון הרע

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 18:38

השר שלח התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים, נגד כמה פרסומים של אושיית הרשת, ודורש פיצויים בסך 640 אלף שקלים. בין היתר, טען כי אמירתו של עמרם "אלימות קשה מצד שוטרים. בן גביר תביט, זו המשטרה שלך" - פוגעת בשמו. סנגורו של עמרם "ביקורת לגיטימית"

בווידאו:איתמר בן גביר השתחרר מבי"ח הדסה לאחר שנפצע בתאונת דרכים, 28 באפריל 2024/ללא קרדיט

בן גביר שלח לאחרונה לעיתונאי ואושיית הרשת דניאל עמרם, התראה טרם הגשת תביעה נגדו בגין לשון הרע. במקביל, דורש בן גביר שעמרם יפצה אותו בסך של 640,000 שקלים, בגין מה שהגדיר כ"פרסומים מכפישים ופגיעה בשמו הטוב".

מדובר בהתראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים ששלח עורך דינו של השר לעמרם. בן גביר יוצא נגד כמה פרסומים של העיתונאי. לפני שלושה חודשים כתב עמרם כי "המשטרה בפיקודו של בן גביר מחזירה לנו את מראות גוש קטיף" נוכח פעילות משטרתית מול מפגינים שחסמו במעבר כרם שלום שיירת סיוע לעזה. עמרם כתב כי "החוסמים הגיבורים בכרם שלום של משאיות הממשלה לחמאס מעידים על אלימות קשה נגדם מצד המשטרה. זה מרגיש גוש קטיף שוב ובן גביר נודם זה מטורף".

דניאל עמרם. ללא קרדיט, אתר רשמי
"בן גביר נודם, זה מטורף". דניאל עמרם/אתר רשמי, ללא קרדיט

"הפרסום שבוצע לפיו 'המשטרה בפיקודו של בן גביר מחזירה לנו את מראות גוש קטיף' מהווה פרסום כוזב ומטעה את הציבור. אמר עורך דינו של השר, יוספי מזר. "למרשי אין כל יכולת להשפיע על טיפול בהפגנה כזו או אחרת, והעובדות המובאות בפרסומך הן שקר מוחלט, והן ידועות לך היטב".

פירסום נוסף של עמרם שבו טען לאלימות משטרתית נגד מפגינים, מהווה גם הוא לטענת בן גביר עבירת לשון הרע. "עמרם כתב בעקבות הפגנת חרדים בירושלים כי 'משטרת בן גביר - אלימות קשה נגד מפגינים ברחוב ירמיהו בירושלים לפני זמן קצר. השוטר בועט בו והילד נופל על הפרצוף. בן גביר תביט, זה המשטרה תחת הפיקוד שלך'", מסר העו"ד. השר מתייחס לפירסומים נוספים של עמרם ודורש למחוק אותם להתנצל ולפצות אותו בסכום של 640,000 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
איתמר בן גביר. צילום: יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
"פרסום כוזב שמטעה את הציבור". איתמר בן גביר/עיבוד תמונה, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

עורך הדין דניאל סוצקי, סניגורו של עמרם אמר בתגובה כי "עם כל הכבוד שיש לי לשר ויש כבוד, מרשי מעביר ביקורת לגיטימית על התנהלות הממשלה והתנהלותו של השר בפרט. מיותר לציין כי ביקורת חיובית לפעמיים מלווה גם בביקורת שלילית, משהו שהשר כנראה לא אוהב".

"צר לי כי בימים אלו ובזמן מלחמת חרבות ברזל, השר מתעסק בזוטי דברים, ומפנה את זמנו להגשת תביעות אישיות כנגד איש תקשורת, במקום להתעסק בעיקר בהחזרת החטופים, השבת הביטחון לתושבי הצפון והדרום. ככל והשר יהיה מעוניין לנהל הליך משפטי - יתכבד ויסיר את חסינותו קודם לכן", הוסיף סוצקי.

עו"ד דניאל סוצקי,  מייצג את דניאל עמרם.. אלי אשכנזי
"ביקורת חיובית מלווה בביקורת שלילית - שהשר כנראה לא אוהב". עו"ד דניאל סוצקי/אלי אשכנזי

מוקדם יותר היום, צייץ השר בחשבון הטוויטר שלו "חמאס ❤️ ביידן". זאת, בהמשך לאיום חסר התקדים של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן לפיו אם ישראל תפלוש לרפיח - ארצות הברית לא תספק לה נשק. מדובר בפעם הראשונה בה הנשיא ביידן או כל גורם אחר בממשל האמריקני אמר בפומבי כי מבצע קרקעי של צה"ל ברפיח יביא לעצירת אספקת הנשק ההתקפי לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully