וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכים החיפושים אחר המטייל הישראלי שנעדר בפרו

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 13:39

אורן זמיר, מורה דרך בן 26 מירושלים, עדיין נעדר לאחר שיצא לבדו לטרק לפני חודש - ולא היה עמו קשר מאז. צוות חילוץ יצא מישראל עם אביו ודודו ומסייע בחיפושים. "אנחנו אוספים את המידע ומצליבים במרכז שליטה, זה הכי הרבה שניתן להגיד כרגע"

צוות חיפוש מנסים לאתר את עקבותיו של אורן זמיר שיצא לטרק לבדו ונותק עימו הקשר/לפי סעיף 27א שימוש בתיעוד מרשתות חברתיות

אורן זמיר, מורה דרך ישראלי שמטייל בפרו, נעדר לאחר שלא יצר קשר מאז יצא לטרק ב-15 לאפריל למסלול של כ-11 יום. צוות של מגנוס יחד עם אביו ודודו יצאו מישראל לסייע בחיפושים. זמיר, בן 26 מירושלים, מטייל במסלול טרק וואי וואש, אליו יצא לבד מהעיירה ימאק, ועל פי תוכניתו היה אמור להגיע בשבת, ה-20 באפריל לעיירה באזור וכמה ימים אחר כך לשוב לנקודת המוצא.

אורן זמיר, מטייל ישראלי שנעדר בפרו. באדיבות המשפחה
"נעדר כבר למעלה משלושה שבועות". צוות חיפוש באיתורים אחר אורן זמיר/באדיבות המשפחה

מחברת החילוץ מגנוס נמסר כי "מלבד סריקות מתבצעות בכל עת תשאולים ותחקורים של מקומיים ומטיילים, להרחבת תמונת המודיעין. צוותים פועלים בטרקים וכן באזור הכפרים בהרים על פי האינדיקציות שהתקבלו. במקביל, מרכז השליטה המבצעי והדסק המודיעיני של MAGNUS ממשיכים לסייע לצוותים בשטח מרחוק, ומעבירים מידע והנחיות בהתאם להתפתחויות. זהו אירוע מורכב בתנאי שטח שדורשים פעילות ממושכת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
צוות חיפוש מנסים לאתר את עקבותיו של אורן זמיר שיצא לטרק לבדו ונותק עימו הקשר.. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אירוע מורכב בתנאי שטח שדורשים פעילות ממושכת". אורן זמיר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

נכון לשעה זו, נראה כי על אף החיפושים הקדחתניים - אין עדכון מה עלה בגורלו של זמיר. צוותי החילוץ סורקים המון מסלולים שעבר בהם, אך לא נמצא אפילו ציוד של זמיר. צוותי החילוץ ממשיכים לתשאל אנשים מקומים וישראלים אם יש להם פיסת מידע בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully