וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל פיסת מידע תעזור": חיפושים קדחתניים אחרי מטייל ישראלי שנעדר בפרו

עודכן לאחרונה: 4.5.2024 / 20:23

אורן זמיר, מורה דרך ישראלי שמטייל בפרו, יצא לבדו לטרק לפני קצת פחות מחודש, ומאז לא יצר קשר עם קרוביו. צוות חילוץ יצא מישראל יחד עם אביו ודודו לסייע בחיפושים. חברו הקרוב ריי אמר לוואלה: "כמה שיותר לשתף, לא כל המטיילים באזור יודעים על החיפושים"

בווידאו: חילוץ המטיילים הישראלים בפרו/צילום: מגנוס ופספורטכארד

אורן זמיר, מורה דרך ישראלי שמטייל בפרו, נעדר כבר ימים. במדינה שבדרום אמריקה מתנהלים חיפושים קדחתניים אחר זמיר, שלא יצר קשר מאז יצא לבדו לטרק ב-15 לאפריל למסלול של כ-11 יום. צוות של מגנוס יחד עם אביו ודודו יצאו היום (שבת) מישראל לסייע בחיפושים.

זמיר, בן 26 מירושלים, מטייל במסלול טרק וואי וואש, אליו יצא לבד מהעיירה ימאק, ועל פי תוכניתו היה אמור להגיע בשבת 20 באפריל לעיירה באזור וכמה ימים אחר כך, לפני כשבוע - לשוב לנקודת המוצא, אך עד כה לא הגיע.

אורן זמיר, מטייל ישראלי שנעדר בפרו. באדיבות המשפחה
אורן זמיר, מטייל ישראלי שנעדר בפרו/באדיבות המשפחה

בעקבות מידעים שהגיעו מתשאולים בדרך יש כיוון לשבילים שבהם כנראה המשיך ומתעכב בהם. חברת מגנוס, חברת הביטוח ומקומיים עוזרים ובקשר רציף עם המשפחה והחברים, שאומרים כי כרגע ידוע על פעמיים שאורן נצפה. יש חוליות חיפוש שמסיירות כרגע במספר מסלולים אפשריים של הטרק במטרה לראות אם התברבר. צוות של המשטרה המקומית התארגן ויצא גם הוא מכיוונים אחרים של השבילים. בתמונות הוא נראה בפרטי לבוש שכנראה לבש עם יציאתו לטרק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אורן זמיר, מטייל ישראלי שנעדר בפרו. באדיבות המשפחה
אורן זמיר, מטייל ישראלי שנעדר בפרו/באדיבות המשפחה

"כמה שיותר לשתף", מבקש חברו הקרוב ריי, "באזור הקליטה קשה. לא כל המטיילים באזור יודעים על החיפושים. כל פיסת מידע תעזור". ממשרד החוץ נמסר לוואלה כי האירוע מוכר וכי מסייעים לקדם את החיפושים מול הרשויות בפרו.

בני משפחתו וחבריו קוראים לכל מי שמכיר מישהו שטייל באזור בזמן האחרון ויכול לשפוך אור על התעלומה להתקשר לטלפון של הדסק המבבצעי של מגנוס:

+972-50-8899698 (WhatsApp) / Sar@magnus.co.il / 03-6006505

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully