וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"29 רסיסים שלא יתאחו": תמר נפצעה קשה ב-7 באוקטובר, אבל הצלקת בלבה לא מגלידה

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 14:52

תמר נצר, חיילת בגדוד 51 של גולני, נפצעה קשה בקרב בכיסופים עם מחבלים ב-7 באוקטובר. במהלך השבת השחורה נפלו 29 מחבריה. שבעה חודשים אחרי המחדל, הקריאה נצר מכתב מרגש שכתבה לזכרם: "הם איתי בכל נשימה וצעד"

בווידאו: חטיבת גולני יוצאת מרצועת עזה 15.01.2024/ללא

תמר נצר, מש"קית הת"ש של גדוד 51 בגולני, הקריאה אמש (רביעי) מכתב שכתבה ל-29 מחבריה, שנפלו במהלך השבת השחורה. נצר נפצעה קשה במהלך קרב מול המחבלים בבוקר 7 באוקטובר, סמוך לקיבוץ כיסופים. במכתב קורע הלב שכתבה, לציון שבעה חודשים למתקפת הטרור, התייחסה לחיים בצל השכול.

"שבעה חודשים עברו מאז שאתם לא כאן. לחברים שלי שאני כל כך אוהבת נעצרו החיים ברגע", אמרה תמר בערב שירי לוחמים שנערך בבית הספר אורט רונסון באשקלון, "לפעמים אני חושבת למה זה מגיע לי שאני נמצאת פה עכשיו, ואתם שהייתם צריכים לבנות משפחה ולהספיק לצאת לטיול הגדול ולטרוף את החיים, שהייתם צריכים לאהוב, לכעוס ולהרגיש . אבל כל זה נלקח מכם ביום אחד, כל זה נעצר ולא ימשיך להיות".

תמר נצר, נפצעה קשה ב7 באוקטובר. באדיבות המצולמים
"לחברים שאני כל כך אוהבת נעצרו החיים ברגע". תמר נצר/באדיבות המצולמים

"אני לא אשמע יותר את הקול היפה שלכם, לא אזכה לצחוק איתכם בשעות הקטנות של הלילה ולא ארגיש את החיבוק שלכם יותר לעולם. בחורים צעירים שנעצרו להם החיים ומאז יש בלבי 29 רסיסים שלא אצליח לאחות".

עוד הוסיפה נצר ואמרה כי היא "עושה ואעשה הכל כדי להנציח אתכם ודואגת שהסיפור שלכם יסופר, כי אתם גיבורים, ובזכותכם אנחנו כאן. מילים לא יוכלו לתאר את הכאב והגעגוע שמשתוללים אצלי בלבאני יודעת שאתם מלווים אותי בכל דבר שאני עושה ושומרים עליי מלמעלה, אתם איתי בכל נשימה ובכל צעד.אני אוהבת אתכם בכל ליבי ומתגעגעת עד שזה כואב. שלכם תמר" .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בסיס גולני, גדוד 51. אמיר בוחבוט
"לא ארגיש את החיבוק שלכם יותר לעולם". בסיס גולני, גדוד 51/אמיר בוחבוט

גדודים 13 ו-51 של חטיבת גולני היו הראשונים לתת מענה למחבלי חמאס במתקפה של ה-7 באוקטובר. במהלך הקרבות נפלו 29 חיילים מהגדוד ועשרות נפצעו. מפקד גדוד 51, סא"ל מאיר אוחיון מסר שלושה שבועות מפרוץ המלחמה כי "בשעת המבחן ההיא, לוחמי הגדוד הפגינו עוז ורוח לחימה יוצאת דופן".

תמר נאמה בערב יום הזיכרון, במסגרת הערב המסורתי באורט הנרי רונסון, שמציינת את זכרם של 50 חללי צהל ופעולות האיבה בוגרי בית הספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully