וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון המורים ישבית את הלימודים בתיכונים לשעתיים: "לא נאפשר לאוצר להפריט את מערכת החינוך"

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 10:46

במסיבת עיתונאים שכינס יו"ר ארגון המורים רן ארז בשבוע שעבר, תקף את שר האוצר ואמר כי "לא נוכל להאמין יותר לאדם שלמרות שחובש כיפה לראש - לוחץ ידיים ואז בא עם תנאים חדשים". שביתה דומה התקיימה בשבוע שעבר, וארז איים כי יהיו עד סוף השנה שביתות קצרות נוספות

יו"ר ארגון המורים מאיים: לא נפתח את שנת הלימודים הבאה בלי הסכם/צילום: ניב אהרונסון

ארגון המורים הודיע היום (חמישי) על עצירת הלימודים למשך שעתיים ביום רביעי ה 15.5.24 משמונה בבוקר עד עשר בבוקר בחינוך העל יסודי בכל הארץ. יו"ר ארגון המורים רן ארז: "לא נאפשר לאוצר להפריט את מערכת החינוך ולהפוך את המורים לעובדי קבלן".שביתה דומה התקיימה ביום חמישי. אחריה, ארז הזהיר כי יהיו שביתות קצרות נוספות עד סוף השנה. במסיבת עיתונאים שערך אף איים כי שנת הלימודים הבאה לא תיפתח כסדרה ללא הסכמות ברורות.

עוד אמר ארז במסיבת העיתונאים כי "כל פעם רפורמות על הנייר שאין מאחוריהן שום דבר. שר האוצר שאחראי מפקיר אותנו. גם אותנו. לא רק את המורים - אלא גם את התלמידים, ואת עתיד המדינה. אי אפשר להחזיק מעמד אם לא נעמיק שורשים". כחלק מהמאבק, יערכו שביתות אזהרה בנות שעתיים בחינוך העל יסודי".

יו״ר ארגון המורים -רן ארז במסיבת עיתונאים בה יודיע על צעדים ארגוניים חדשים והמשך המאבק,. -, צילום מסך
" יהיו שביתות קצרות נוספות עד סוף השנה". יו"ר ארגון המורים רן ארז/צילום מסך, -

"שר החינוך רוצה להפריט את מערכת החינוך, יחד עם שר האוצר, הם מונחים על ידי פורום קהלת" - כך טען בשבוע שעבר ארז, שכינס מסיבת עיתונאים בכוונה להצהיר על הצעדים הבאים במאבק מול משרד האוצר.

על אף הסיכום שהושג ערב פתיחת שנת הלימודים, הסכם השכר החדש טרם נכנס לתוקף בעקבות מחלוקות בין הצדדים. "הם רוצים לפרק את העבודה המאורגנת והתמיכה ההדדית ולהפוך אותנו לעובדי קבלן. אם הולכים על חוזים אישיים כמו ששר האוצר רוצה זה יפגע בכל אחד", אמר יו"ר הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully