וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השליך מטעני חבלה ורימונים: כתב אישום יוגש נגד ראש ארגון הפשע יוסי מוסלי

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 9:18

על פי החשד, מוסלי נתן הוראה להשליך מטען חבלה ברמת אפעל ורימון בחולון, כל זאת בזמן ששהה בדרום אפריקה. היום תוגש נגדו הצהרת תובע ובהמשך צפויה הפרקליטות להגיש נגדו אישום. בבקשת המעצר יוחסו לו חשדות כמו קשירת קשר לעשות פשע ושיבוש מהלכי משפט

בווידאו: דיון בהארכת מעצרו של העבריין יוסי מוסלי/צילום: יותם רונן

הצהרת תובע תוגש היום (חמישי) נגד ראש ארגון הפשע יוסי מוסלי, ולאחריה צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגדו. על פי החשד, מוסלי היה מעורב למעורבות באירועי השלכת מטעני חבלה ורימונים באזור המרכז בחודשים האחרונים.

הוא נעצר בחודש שעבר בחשד שנתן את ההוראה להשלכת מטען חבלה ברמת אפעל ורימון רסס בחולון - כל זאת בזמן ששהה בדרום אפריקה. בבקשת המעצר יוחסו לו חשדות לביצוע עבירות שונות וביניהן היזק מכוון בחומר נפיץ, קשירת קשר לעשות פשע ושיבוש מהלכי משפט. ככל שהתפתחה החקירה התחזקו החשדות נגדו בגין המעורבות באירוע השלכת הרימון, ובמסגרת החקירה נעצרו חשודים נוספים. חלקם שוחררו למעצר בית.

יוסי מוסלי. יותם רונן
"החשד - מעורבות באירועי השלכת מטענים". יוסי מוסלי בדיון בבית המשפט/יותם רונן

בדיוני הארכת מעצרו הראשוניים, מוסלי בחר לייצג את עצמו ללא עורך דין ובהמשך עו"ד דורון נוי ייצג אותו. באחד מהדיונים נטען שהמשטרה הטיחה במוסלי כי נאספו האזנות סתר בהם הוא נשמע משוחח עם חשוד נוסף בפרשה.

עו"ד דורון נוי שמייצג אותו טען בדיונים בשבוע שעבר כי החוקרים הטיחו במוסלי כי בידי המשטרה רשימה של אנשים שחייבים לו כספים ובהם, אחד מהחשודים בהשלכת הרימון. בנוסף, נטען כי נאספו שיחות האזנה ברכב שבו נשמעים לכאורה מוסלי ואותו חשוד נוסף.

"אמרתם לו בחקירה שזה התזה שלכם", אמר עו"ד נוי. "יש מסמך עם סכומים ושמות של אנשים ואתם חושדים שאותו חשוד בתמורה לכסף זרק את הרימון".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
יוסי מוסלי בבית המשפט. אבשלום ששוני, פלאש 90
"אמרתם לו בחקירה שזה התזה שלכם". יוסי מוסלי בדיון בבית המשפט/פלאש 90, אבשלום ששוני

משפחת מוסלי היא משפחת פשע מוכרת בארץ. תחילת דרכה של המשפחה הייתה כמוכרי ירקות בשוק, ומעמדם התחזק משמעותית בעולם התחתון לקראת סוף שנות ה-90. הם הרחיבו את פעילותם בהלוואות בשוק האפור, גביית דמי חסות, הימורים וסחר בסמים. הארגון מנוהל על ידי ראש המשפחה ניסים, יחד עם בניו יוסי, אלי ושי, וכיום הם כבר נחשבים לחלק מהעבריינים החזקים והעשירים ביותר בארץ.

לפני כשנה וחצי בית משפט השלום בתל אביב גזר על יוסי מוסלי 11 חודשי מאסר בפועל לאחר שהורשע העבירות של סחיטה באיומים כחלק מהסדר טיעון. מוסלי ריצה את עונשו לאחר שהופחת בעקבות קיצור מנהלי והשתחרר בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully