וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילת המלחמה: יותר מ-260 בנות ובני זוג של חללי צה"ל נוספו למעגל השכול

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 17:57

עמותת "הותיר אחריו חבר.ה" פועלת בשביל בני ובנות הזוג ששכלו את יקיריהם כבר יותר מ-25 שנה. לקראת יום הזיכרון, העמותה פתחה קמפיין בו בנות הזוג של הנופלים משחזרות את מסע סוף המסלול הצבאי שלהם: "שנים נערכנו בעמותה למצבי חירום, אך לא בסדר גודל כמו 7 באוקטובר"

קמפיין של עמותת הותיר אחריו חברה בו משחזרות חברותיהן של הנופלים מסע סוף מסלול של בני זוגן/קרדיט צילום: וידאו יאיר צימרמן, רחפן ניר גנוז, סטילס צחי קיבנשטיין.

עמותת הותיר אחריו חבר.ה פרסמה היום (רביעי) קמפיין מרגש בו בנות זוג של חללים משחזרות את מסע סוף המסלול של יקיריהן. הקמפיין נעשה לרגל יום הזיכרון לחללי צה"ל ופעולות האיבה 2024, בו הצטרפו למעגל השכול יותר מ-260 בני ובנות זוג של חללי צה"ל.

בקמפיין נראות בנות הזוג כשהן רצות יחד ותומכות אחת בשנייה, לבושות בחולצה אחידה המזכירה חולצות מסע צבאיות ועליה הכיתוב "מסלול אוקטובר 23- בשבילן המסלול רק מתחיל".

העמותה פועלת יותר מ-25 שנים, ומעניקה מעטפת שיקומית וליווי טיפולי לבנות ובני הזוג של חללי צה"ל. אותם צעירים וצעירות נאלצים להתמודד בפתאומיות עם כאב השכול וגדיעת האהבה. המספר הגדול של בנות ובני הזוג שהצטרפו לעמותה, מציב בפני העמותה אתגר כלכלי והן זקוקות לתרומות במטרה להמשיך ולספק רשת תמיכה נפשית וליווי אישי לכל אחת ואחד מבני הזוג השכולים.

הנחת דגלונים על קברי חללי צה"ל לקראת טקסי יום הזיכרון, הר הרצל, 8 במאי 2024. יונתן זינדל, פלאש 90
"יותר מ-260 בני ובנות זוג הצטרפו למעגל השכול". הנחת דגלי ישראל על קברים בהר הרצל/פלאש 90, יונתן זינדל

תמר אברוסקין, ששכלה את בן זוגה רס"ן שילה הר אבן ומשתתפת בסרטון, סיפרה כי "ממלא אותי להיות עם עוד בנות זוג שכולות כמוני. כל אחת מאיתנו הייתה מוותרת על התואר וההשתייכות לקבוצה הזאת, אבל במצב הנתון זה הדבר שהכי מנחם אותי ועוד רבות. כל אחת מאיתנו מיוחדת וחזקה בדרך שלה, ובעיקר בוחרת לאסוף את השברים שלה כל יום מחדש".

עדי אלון שיינברג מנהלת העמותה התייחסה לשינויים מאז 7 באוקטובר ואמרה כי "במשך שנים נערכנו בעמותה למצבי חירום ומלחמה, מעולם לא חשבנו שניאלץ להתמודד עם היקפים כל כך גדולים ואיומים של שכול. מיד אחרי השבת השחורה הקמנו במהירות חמ"ל ומערך חירום יעיל והצלחנו להגיע לכל אחת ואחד מבנות ובני הזוג השכולים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הותירו אחריהם חבר.ה. ראובן קסטרו
"כל אחת הייתה מוותרת על התואר וההשתייכות לקבוצה הזאת". תמר אברוסקין/ראובן קסטרו

"בחודשים האחרונים פתחנו קבוצות תמיכה בכל הארץ והענקנו טיפולים פרטניים וסיוע נרחב", הוסיפה שיינברג. "הניסיון שלנו מלמד שבזכות הכלים והליווי האישי, עם הזמן בנות ובני הזוג השכולים יוכלו לחיות בצד האבל ולא בצלו".

קמפיין התמיכה הוא יוזמה של סטודנטיות לתקשורת מההתמחות השיווקית באוניברסיטת רייכמן, לקראת אירועי יום הזיכרון. ב-10.5 תקיים העמותה מפגש יום הזיכרון של בנות ובני הזוג השכולים. את הטקס ינחה עידו גרינברג ויופיעו בו ברי סחרוף ורוני דלומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully