וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת דרכים קטלנית בגבעת אולגה עדיין נותרה בגדר תעלומה

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 14:23

רכב הגיע במהירות מסמטה להולכי רגל בלבד, פגע במעקה הבטיחות והרג את שכנתו. נסיבות האירוע עוד לא ברורות, כשנבדק האם הנהג לקה באירוע לבבי או אפילפסי כלשהו. המטפלת הסועדת אותה נפצעה בינוני ועוד ארבעה אנשים באופן קל, ובסה"כ 6 אנשים נפצעו בדרגות שונות

תאונת הדרכים בגבעת אולגה בו נהרגה הולכת רגל/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תאונת דרכים קטלנית בשכונת גבעת אולגה בחדרה אמש (שלישי) עדיין נותרה בגדר תעלומה, כשרכב הגיע במהירות מסמטה להולכי רגל בלבד, פגע במעקה הבטיחות והרג את שכנתו. שישה אנשים נפצעו בתאונה, כשהאישה בשנות ה-60 לחייה נפצעה אנושות ואז נקבע מותה בבית החולים. המטפלת הסועדת אותה נפצעה בינוני ועוד ארבעה אנשים נפצעו באופן קל.

נסיבות האירוע עוד לא ברורות, כשנבדק האם הנהג לקה באירוע לבבי או אפילפסי כלשהו. דבר זה לא מסתדר עם העובדה שרואים את האיש יוצא מרכבו ואף מזיז אותו - מה שכמובן אסור על פי חוק במקרה של תאונות עם נפגעים.

תושבת גבעת אולגה נהרגה בתאונת דרכים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נסיבות האירוע לא ברורות. תיעוד מתוך תאונת הדרכים הקשה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בסרטון נראה הרכב הפוגע מגיע במהירות מסימטה להולכי רגל בלבד. הרכב פגע במעקה בטיחות, פגע בשכנתו ובמטפלת שסעדה אותה, ומשם ממשיך במהירות ופוגע ברכב מסוג טסלה. בנוסף נפצעו באופן קל עוד ארבעה אנשים.

צוות מד"א שהיה במקום סיפר בהרחבה על האירוע, ואמר כי מדובר מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. "הגענו במהירות למקום וראינו שתי פצועות שוכבות על הכביש במרחק של כ-15 מטר מהרכב הפוגע, כשאחת מהן מחוסרת הכרה", מסרו. "מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות ולאחר מספר דקות ליבה חזר לפעום ופינינו אותה לבי"ח כשמצבה אנוש והיא סובלת מחבלה רב מערכתית. בסמוך אליה הייתה פצועה נוספת שסבלה מחבלות בראש ובגפיים ולאחר טיפול רפואי ראשוני בשטח פינינו אותה לבית החולים במצב בינוני. בנוסף היו עוד ארבעה פצועים שהיו בשני הרכבים, הם סבלו מחבלות קלות ולאחר טיפול ראשוני גם הם פונו באמבולנסים של מד"א לבית חולים הלל יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully