וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית שדרות: "הממשלה ונתניהו אחראים גם על מה שקרה עד 6 באוקטובר וגם ב-7"

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 9:26

דוידי התייחס לתפקוד ההנהגה עד כה ואמר כי הם צריכים "לעשות את חשבון הנפש שלהם בסוף המלחמה". בראיון שקיים ב-103FM, התייחס למצב העיר והתושבים בתקופה האחרונה שמושפעת מהפעילות האחרונה סביב רפיח: "קשה לנו פה, אני כמעט לא יכול לעשות פעילויות בחוץ"

בווידאו: מטח רקטות לעבר שדרות/לפי סעיף 27א'

ראש עיריית שדרות אלון דוידי אמר היום (רביעי) כי "ממשלת ישראל אחראים, כולל נתניהו, גם על מה שקרה עד 6 באוקטובר וגם ב-7". הצהרותיו נאמרו בראיון שקיים ב-103FM אצל אודי סגל וענת דוידוב, אמר את דעתו על מטרות המלחמה שהוגדרו ותפקוד ממשלת ישראל. בנוסף, התייחס למצב העיר והתושבים בתקופה האחרונה שמושפעת מהפעילות האחרונה סביב רפיח.

"אני לא הפרשן לענייני ממשלת ישראל", אמר דוידי בהתייחסות לממשלה. "הם אחראים, כולל נתניהו, גם על מה שקרה עד 6 באוקטובר וגם ב-7. שיעשו את חשבון הנפש שלהם בסוף המלחמה, הם יצטרכו לפחות להיות עם משהו אחד - עם ניצחון על חמאס והחזרת החטופים".

דוידי כעס על אמירת גלנט אמש, והדגיש שוב כי יש מטרות למלחמה אליהם אמורים להצמד בממשלה.
"לפחות תהיו כנים עם עצמכם, יש מטרות למלחמה - להחזיר את החטופים הביתה ולנצח את חמאס", אמר. "אני לא מבין את האמרה של גלנט אתמול - נמשיך ברפיח עד שנתחיל לראות את החטוף הראשון הביתה, אני לא מבין. אתה נכנס לרפיח לנצח את חמאס, שלא יהיו עוד הרוגים ומשפחות שקמות והולכות לישון עם פחד ואימה".

שדרות. חיים גולדברג, פלאש 90
"אתה נכנס לרפיח לנצח, שלא יהיו עוד הרוגים ומשפחות שקמות עם פחד ואימה". חיילים על רקע מיצג אמנותי של שדרות/פלאש 90, חיים גולדברג

ראש עיריית שדרות שיתף בתחושותיו הקשות כאזרח בעיר וגם לתושבים שלאט לאט חוזרים לגור באזור.
"אתם יודעים איזה קשה לנו פה? אני כמעט לא יכול לעשות פעילויות בחוץ", סיפר. "אנחנו כל הזמן במתח, וישנם יישובים שבכלל לא חזרו. כל הזמן אתה שומע רפיון, צריך להתחזק ולהבין שלא יהיה פשוט, אבל אנחנו ננצח.

"אני אף פעם לא קראתי להם לחזור אבל אני עושה הכל כדי לתת להם את כל המענה", אמר על אלה שבחרו לחזור. "רוב תושבי העיר בתוך העיר. לא אני ולא תושבי שדרות מכלכלים את חיינו בזכות החלטה של נתניהו או של שר הביטחון. אנו למעלה מ-20 שנה סובלים מהרקטות, גם בימים אלה. אנחנו ברפיח עכשיו, אמנם פעולה מוגבלת. שלושה שבועות שלמים אני אומר לא להחזיר אותם לצפון הרצועה ולהמשיך להיכנס לרפיח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully