וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשישים וילדים ישארו ללא קורת גג": מבצע הריסת בתים בפזורה הבדואית

עודכן לאחרונה: 7.5.2024 / 23:54

מי שתבצע את ההריסה היא רשות המקרקעין אך המשטרה תאבטח את פעולת האכיפה בכוחות גדולים. המדינה מעוניינת להעביר את תושבי המקום לשכונה 1 באום בטין - שבנייתה אפילו לא החלה. "פשע נגד האנושיות - ישראל נחושה להיפלט אל מחוץ לקבוצת המדינות המפותחות"

קרבות ירי בערערה שבנגב/לפי סעיף

מבצע משטרתי גדול הכולל כ-600 שוטרים, יחידות מיוחדות של המשטרה פרשים ורחפנים יערך מחר (רביעי) עם פעולת הריסת המבנים בפזורת אום בטין. תושבי אום בטין מתווכנים למחות נגד ההריסה, ובעקבות כך, וכן בשל נוכחות הכוחות הגבוהה במרחב תיתכן סגירת כביש.

במשטרה מבקשים להדגיש כי הם אינם הגורם המפנה, וכי הם פשוט מאבטחים את הפינוי שיבוצע על ידי רשות האכיפה במנהל המקרקעין. בית המשפט כבר נתן את האיש לביצוע ההריסות.

פעילות עמותת "איתך- מעכי". "איתך- מעכי", אתר רשמי
"שראל לא היתה מעלה בדעתה לעשות זאת לאזרחיה היהודים". תושבת הפזורה הבדואית/אתר רשמי, "איתך- מעכי"

"הריסת שכונת ואדי חליל היא פשע נגד האנושיות. גם אם תושבי השכונה היו מוכנים לעבור לשכונה 1 באום בטין, כפי שדורשת המדינה - בניית הבתים שם כלל לא החלה", נמסר מהמועצה האזורית לכפרים הלא מוכרים בנגב. "המשמעות היא שמחר בלילה, למאות תושבי השכונה, בהם כ-150 ילדים, קשישים רבים וגם בעלי מוגבלויות, לא תהיה קורת גג לישון תחתיה. דמוקרטיה מתוקנת לא יכולה לעשות זאת לאזרחיה, וישראל לא היתה מעלה בדעתה לעשות זאת לאזרחיה היהודים".

"כל חטאם של תושבי ואדי חליל הוא שאינם מוכנים לעבור לשכונה שבה יש סכנה אמיתית לשפיכות דמים, עקב איומים של גורמים אלימים בודדים. כל שתושבי ואדי חליל מבקשים הוא להכשיר במהירות את שכונת אל מיטלה בתל שבע, כדי שיוכלו לעבור אליה בהקדם. לאטימות המדינה ולהתעקשותה על ההרס ועל הפיכת מאות מאזרחיה לחסרי בית, יש רק סיבה אחת, מבישה: גזענות", קבעו.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
בדואים בנגב, 5 בספטמבר 2023. מאזן אבו סיאם, אתר רשמי
"לאטימות המדינה ולהתעקשותה על ההרס ועל הפיכת מאות מאזרחיה לחסרי בית, יש רק סיבה אחת, מבישה: גזענות". תושבי הפזורה הבדואית/אתר רשמי, מאזן אבו סיאם

"למרבה הצער נראה שישראל נחושה להיפלט אל מחוץ לקבוצת המדינות המפותחות. רשות הבדואים, רשויות האכיפה, המשטרה ובתי המשפט - כולל בג"ץ - שאישרו את ההרס האלים, לא יינקו מהחרפה שהם ממיטים על דמותה של מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully