וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לממשלה הזאת מנדט": סערה בעצרת של תושבי העוטף

עודכן לאחרונה: 7.5.2024 / 21:31

אלפים מתושבי אשכול ושער הנגב הגיעו הערב לעצרת, בה נכחו גם משפחות חטופים וחטופים ששבו משבי חמאס. החטופה המשוחררת מרגלית מוזס סיפרה על התקווה לשיבתם של כל החטופים, "שמרנו לחטופי ניר עוז דירות, נקווה שהם יתמלאו"

7 חודשים למלחמה עימותים בעצרת של תושבי העוטף ושער הנגב/יניר יגנה

אלפים מתושבי אשכול ושער הנגב הגיעו הערב (שלישי) לעצרת במלאת 7 חודשים למלחמה שנערכה בבאר שבע. בין המשתתפים בעצרת גם בני משפחות חטופים, וחטופים ששוחררו משבי חמאס. במהלך העצרת, התפתחו עימותים בין המשתתפים לבין עוברי אורח.

ראש המועצה האזורית אשכול, גדי ירקוני, התייחס בנאומו לצורך הדחוף בהשבת החטופים, "החברה הישראלית ספגה מכה בשבעה באוקטובר, מכה קשה ביותר שייקח שנים רבות להתאושש ממנה. את המחיר הנורא ביותר כבר שילמנו ואת הנרצחים והנופלים לא נוכל להשיב", אמר. "בשבעה באוקטובר הופקרנו - כשלא באו להציל אותנו. אין לממשלה הזאת את המנדט להפקיר גם כעת את האנשים שלנו, האזרחים שלנו. אדוני ראש הממשלה: עשה הכל להצלחת העסקה".

7 חודשים למלחמה: עימותים בעצרת של תושבי העוטף ושער הנגב. יניר יגנה
"אין לממשלה הזאת את המנדט להפקיר גם כעת את האנשים שלנו, האזרחים שלנו". עצרת תושבי העוטף/יניר יגנה
7 חודשים למלחמה: עימותים בעצרת של תושבי העוטף ושער הנגב. יניר יגנה
"השנאה לישראל בעולם הולכת וגוברת, מדינות בעולם מנתקות איתנו יחסים, העקורים לא חזרו לבתיהם והחטופים יקירנו עדיין במנהרות החמאס". עצרת תושבי העוטף/יניר יגנה

מרגלית מוזס, ששוחררה משבי חמאס לאחר 49 ימים סיפרה על התקווה לשובם של שאר החטופים. "רבע מאוכלוסיית ניר עוז נחטפה או נרצחה באותה שבת", סיפרה. "37 חברים עדיין נמצאים ברצועת עזה, חלקם חיים וחלקם כבר לא לצערנו הרב. אם החיים לא יוחזרו במהרה מי יודע כמה מהם ישרדו? ישנם ביניהם מבוגרים שעברו את גיל 80 ואפילו את 85. אנחנו, שורדי ניר עוז, חיים בדירות חלופיות שקיבלנו בכרמי גת. אני מקווה שהדירות שנשמרו לחטופים יתמלאו בקרוב ע''י כל החברים שישובו ויהיו איתנו!"

דני מירן, אביו של עומרי מירן שעוד מוחזק בשבי החמאס, הטיח ביקורת בקבינט המלחמה. "כעת, ארצות הברית בונה להם נמל בעזה, השנאה לישראל בעולם הולכת וגוברת, מדינות בעולם מנתקות איתנו יחסים, העקורים לא חזרו לבתיהם והחטופים יקירנו עדיין במנהרות החמאס. עד כה נמנעתי מלחפש אשמים, אבל בשלב זה אני מודאג אין לי כל מושג מדוע חברי הקבינט לא נענו לעסקת הפשרה אותה אישר חמאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully