וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בדריסת מפגינים בת"א לא יואשם בחבלה בכוונה מחמירה

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 19:38

הפרקליטות עדכנה כי כתב אישום נגד חיים סירוטקין יוגש בכפוף לשימוע בסעיפים של נהיגת רכב בפזיזות או ברשלנות ונהיגת רכב ברשלנות או בקלות ראש שגרמה לחבלה של ממש. הדורס שוחרר למעצר בית ימים ספורים לאחר דריסת המפגינים נגד הממשלה

בווידאו: הנוסעים מקללים והנהג מאיץ: תיעוד רגע דריסת המפגינים בת"א/צילום: איתי רזיאל

חיים סירוטקין, החשוד שדרס מפגינים בתל אביב, לא יואשם בחבלה בכוונה מחמירה - כך עולה היום (שני) מעדכון הפרקליטות בתיק. כתב אישום נגד סירוטקין יוגש בכפוף לשימוע בסעיפים של נהיגת רכב בפזיזות או ברשלנות ונהיגת רכב ברשלנות או בקלות ראש שגרמה לחבלה של ממש.

לפני כשלושה שבועות החליט בית משפט השלום בתל אביב לשחרר למעצר בית את סירוטקין. דיון בעניינו היה אמור להתנהל באותו, אלא שהמשטרה עדכנה את בית המשפט כי עמדתה היא שניתן לשחרר אותו לביתו, לאחר שיח עם עורך דינו בעקבות התפתחות החקירה. סירוטקין שוחרר תחת תנאים מגבילים, בהם איסור התקרבות להפגנות למשך 15 יום ופסילת רשיון ל-90 יום. מעצרו של סירוטקין נקבע, נכון לשעה זו, עד ה-21 בחודש.

חיים סירוטקין, הנהג שתועד מתעמת עם המפגינים ודורס אותם. צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90, עיבוד תמונה
סירוטקין/עיבוד תמונה, צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90

סירוטקין, מאמן כדורגל ושחקן עבר, שוחרר למעצר בית ימים ספורים לאחר הדריסה. אותו זמן טען כי הסיבה לנסיעתו לתוך קהל המוחים, שצעד ברחוב בגין בקריאה לקיום בחירות והחזרת החטופים, הייתה תקלה טכנית ברכב. בבית המשפט, וכן מיד לאחר הפגיעה בעודו במכונית, אמר כי דוושת הגז נתקעה כשלחץ עליה. עם זאת, בוחני הרכב קבעו כי לא הייתה כל תקלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully