וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט: "סירוב חמאס למתווה - מחייב אותנו להתחיל את הפעולה ברפיח"

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 18:43

בפגישה עם משפחות החיילים החטופים מסר גלנט כי "בכל החלטה שאנו מקבלים - מבצעית או מדינית, משימת השבת החטופים עומדת לנגד עינינו". אביו של החטוף נמרוד כהן שנכח בפגישה אמר לוואלה כי הוא מדבר על זה שרק לחץ צבאי יביא לעסקה, אנחנו כבר לא מקשיבים לחברי קבינט"

שר הביטחון גלנט ללוחמים במסדרון במרכז רצועת עזה/דובר צה"ל

שר הביטחון יואב גלנט נפגש היום (שני) עם משפחות חטופים המוחזקים בשבי חמאס והצהיר כי "סירוב החמאס לכל מתווה שיאפשר את השבת החטופים, מחייב אותנו להתחיל את הפעולה ברפיח".

גלנט שוחח עם בני משפחותיהם של החיילים החטופים, והדגיש בפניהם את מחויבותו להשבת החטופים וכן פירט את המאמצים שנעשו ונעשים להשבתם. עוד השיב לשאלות המשפחות באשר לפעילות המבצעית המתוכננת ברפיח, והדגיש כי מדינת ישראל ממשיכה כל העת במאמצים השונים להשבת החטופים.

שר הביטחון יואב גלנט בביקור בבסיס פלמחים. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
"משימת השבת החטופים עומדת לנגד עינינו". שר הביטחון יואב גלנט/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

גלנט מסר לבני המשפחות כי המשימות להחזרת החטופים נמשכות כל עת, ומשימת השבת החטופים עומדת לנגד עיניהם.. "הפעולות להשבת יקירכן נמשכות כל העת, גם בשעות אלה", אמר. "אנו מחויבים להשגת מטרות המלחמה, אך סירוב החמאס לכל מתווה שיאפשר את השבת החטופים, מחייב אותנו להתחיל את הפעולה ברפיח".

"בכל החלטה שאנו מקבלים - מבצעית או מדינית, משימת השבת החטופים עומדת לנגד עינינו", אמר גלנט. "גם לאחר תחילת הפעולה ברפיח, ימשכו כל המאמצים להשבת החטופים".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
יהודה,אביו של החטוף נמרוד כהן בחדרו, רחובות. ראובן קסטרו
יהודה כהן, אביו של החייל החטוף נמרוד כהן/ראובן קסטרו

יהודה כהן, אביו של החייל החטוף נמרוד כהן, סיפר לוואלה על הפגישה עם גלנט. "באתי ודרשתי לקבל תשובה ברורה אם ממשלת ישראל מוכנה ללכת להפסקת אש לעסקה להחזרת החטופים. אחרי ששאלתי כמה פעמים הוא אמר 'אם חמאס לא ידרוש אחרי זה עוד דרישות נשקול את זה'. הוא גם זרק שבתחילת האירוע חמאס דרש את ירושלים. שאלתי אם גם עכשיו הוא דורש את ירושלים? וענה אם יקבל את מה שרוצה ידרוש גם את ירושלים. הוא מדבר על זה שרק לחץ צבאי יביא לעסקה. ראינו איך זה עבד עד עכשיו. חזר על האמרות הרגילות שלא מדבר על החטופים כדי שהמחיר לא יעלה. אמר שיש אי-הבנה של מערכת המושגים של חמאס, שאם תהיה הפסקת אש חמאס ימשוך את התהליך לנצח. אז בינתיים שכולם יישארו, מה זה משנה לו. האמירות שלו לא השתנו מלפני כמה חודשים".

"היו משפחות שאמרו לו שהן נקרעות מבפנים ורבות אחת עם השנייה. באנו לשם לא לספר את הסיפור שלנו, להתחנן - אלא להגיד מה אנחנו חושבים שצריך לעשות. אנחנו כבר לא מקשיבים לחברי קבינט, מה שהם מביאים זה רק טרפוד עסקאות, כמו שראינו בשבת עם הגורם המדיני האלמוני. באנו לדרוש בניית מתווה של שלבים בעסקה לשחרור כל החטופים והסכמה להפסקת אש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully