וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפכתם לניצבים, רוצים תשובות על המו"מ": המכתב החריף של משפחות החטופים לגנץ ואייזנקוט

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 18:08

יותר מ-80 בני משפחות חטופים מ-30 משפחות שונות ו-6 חטופות שחזרו מהשבי דרשו משרי הקבינט לצאת לציבור ו"לומר את האמת על המשא ומתן". "כנסו מסיבת עיתונאים ותנו תשובות על מה שקרה בשבת", כתבו. "אנו מתבוננים באימה במה שמתרחש"

גנץ כדי להחזיר חטופים צריך להתגבר על הכעס ולשחרר רוצחים/ארז הראל

יותר מ-80 בני משפחות חטופים מ-30 משפחות שונות ו-6 חטופות שחזרו מהשבי שלחו היום (שני) מכתב חירום לשרים בני גנץ וגדי אייזנקוט, ובו דרשו משרי הקבינט לצאת לציבור ו"לומר את האמת על המשא ומתן": "הפכתם לניצבים במופע ההאשמות והטרפוד של נתניהו - כנסו מסיבת עיתונאים ותנו תשובות על מה שקרה בשבת".

בני המשפחות דורשים מגנץ ואיזנקוט לכנס עוד היום מסיבת עיתונאים ולתת תשובות בנושא עסקת החטופים, ולענות על השאלות הבאות: מה עמד מאחורי התדרוכים נגד העסקה של ראש הממשלה בשבת? מדוע מודרו מההחלטה על יציאת המשלחת לקהיר? ומהן הדרכים שבהן נתניהו טירפד את העסקה עד כה?.

גדי איזנקוט, בני גנץ. נעם ריבקין פנטון, פלאש 90
"הפכתם לניצבים במופע ההאשמות והטרפוד של נתניהו"/פלאש 90, נעם ריבקין פנטון

במכתב מסרו המשפחות והחטופות שחזרו מהשבי: "אנחנו בני משפחות חטופים מתבוננים באימה במה שמתרחש. נתניהו מטרפד במכוון את העסקה ומפקיר את החטופים למותם. כניסה לרפיח עכשיו היא גזר דין מוות לחטופים. והודעתו של נתניהו כאילו הוא אינו זה שמטרפד את העסקה, הנה מצג שווא וזריית חול בעיני הציבור - ואתם יודעים זאת".

עוד ציינו במכתב: "הפכתם לניצבים במופע האשמות והטרפוד של נתניהו, והמשמעות היא הפקרת החטופים אל מותם. אתם מצדיקים את הישארותכם בממשלה בהחזרת החטופים. הגיע הזמן שתהפכו כל אבן כדי להחזיר אותם. הגיע הזמן שתסירו את המכשולים שנתניהו שם לעסקה".

בין החטופות שחזרו מהשבי וחתומות על המכתב: ילנה טרופנוב, אירנה טטי, תמי מצגר, דיצה הימן, חנה פלטי קציר ואילנה גריצבסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully