וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ששוחררה מהשבי בעזה: נוגה וייס מבארי התגייסה לצה"ל

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 14:37

וייס, שנחטפה מקיבוץ בארי ושוחררה אחרי 50 ימים עם אימה שירי, התגייסה לקורס מש"קיות ת"ש. "תמיד רציתי להתגייס ולתת מעצמי למען המדינה, והצבא בשבילי הוא שילוב של הסחת דעת ממה שקרה, מסגרת ושגרה יומיומית - ובעיקר המשך המסלול והמציאות", אמרה במעמד הגיוס

בווידאו: 87 ימים אחרי שנלקחו בשבי חמאס חטופים מבארי חזרו לבתים ההרוסים/אורי סלע, אבי רוקח

נוגה וייס, שנחטפה לעזה במהלך מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר ושוחררה במסגרת הפעימה השנייה אחרי 50 ימי בשבי, התגייסה הבוקר (שני) לקורס מש"קיות ת"ש בצה"ל. נוגה נחטפה מביתה בבארי יחד עם אימה, שירי וייס. "אחרי תקופה מאוד מטלטלת אני מרגישה שלהתגייס לצבא ולתפקיד מש"קית ת"ש זה הדבר הכי נכון עבורי, אמרה. "מש"קית ת"ש היה תפקיד חלומותיי שנים, מרגיש לי שבו אני יכולה לתרום הרבה, להיות משמעותית ולעזור לאחרים".

"תמיד רציתי להתגייס ולתת מעצמי למען המדינה. הצבא בשבילי זה שילוב של הסחת דעת ממה שקרה, מסגרת ושגרה יומיומית, אבל בעיקר המשך המסלול והמציאות כמו שהיו קורים גם לפני שכל זה קרה. אני זוכרת שביום שאמא ואני השתחררנו, לקחו אותנו לכרם שלום, והיה שם האנגר מלא בחיילים. הנוכחות של החיילים גרמה לי להרגיש בטוחה וזה רק חיזק לי את הרצון להיות חלק ולשרת בצבא".

נוגה וייס, שהיתה חטופה בשבי חמאס התגייסה  לקורס מש״קיות ת״ש בצה״ל, 6 במאי 2024. דובר צה"ל
נגה וייס ואמה שירי בלשכת הגיוס בתל השומר/דובר צה"ל
שירי ונוגה וייס ששוחררו משבי חמאס במערב כרם שלום. דובר צה"ל
נוגה וייס ואמה שירי ערב שחרורן משבי חמאס במעבר כרם שלום/דובר צה"ל

המחבלים חטפו את שירי בזמן שבתה נוגה הייתה עדה לחטיפה ועדכנה על כך בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית. הבת ברחה דרך חלון הממ"ד וב-11:30 היא שלחה הודעה שמחבל מתקרב אליה ומאז נותק איתה הקשר. כאמור, אחרי 50 ימים למלחמה, שוחררו השתיים במסגרת הפעימה השנייה של עסקת החטופים בסוף חודש נובמבר.

בחודש ינואר האחרון עודכנה המשפחה כי אביה של נועה, אילן וייס, נרצח במהלך מתקפת הטרור וגופתו מוחזקת בעזה. אילן היה סגן ראש צח"י - צוות חירום ישובי, במסגרת תפקידו העניק תמיכה לוגיסטית לחברי כיתת הכוננות של הקיבוץ.

אילן וייס שנרצח ב-7 באוקטובר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גופתו עדיין בעזה. אביה של נועה, אילן וייס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully