וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יזכור עם ישראל את בניו שהופקרו, רה"מ צריך ללכת הביתה": צעקות על נתניהו בטקס ביד ושם | צפו

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 11:21

הדברים נצעקו לעבר ראש הממשלה בזמן טקס הנחת הזר באהל יזכור במוזיאון יד ושם, כאשר זהות הצועק לא ידועה. אמש, ראש הממשלה נתניהו התייחס למבצע המיועד ברפיח ואמר, "שום לחץ של גורמים בינלאומיים לא ימנע מאיתנו להגן על עצמנו"

מחאה נגד נתניהו ביד ושם: "יזכור עם ישראל את בניו שהופקרו, אתה צריך ללכת הביתה"/שימוש לפי סעיף 27א'

בטקס הנחת הזרים שהתקיים הבוקר (שני) באהל יזכור ביד ושם, נשמעה צעקת מחאה לעבר ראש הממשלה נתניהו. אחד מהיושבים בקהל צעק לעבר ראש הממשלה "יזכור עם ישראל את בניו ובנותיו שהופקרו. כמה סימנים צריך שראש הממשלה ילך הביתה?".

עצרת הפתיחה ממלכתית של אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבבורה, כיכר גטו ורשה, יד ושם 05 במאי 2024. ראובן קסטרו
"שום לחץ של גורמים בינלאומיים לא ימנע מאיתנו להגן על עצמנו". ראש הממשלה בנימין נתניהו/ראובן קסטרו

אמש, עצרת הפתיחה הממלכתית לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה, התקיימה ב"רחבת גטו ורשה" שב"יד ושם" בירושלים. העצרת נערכה במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג, ראש הממשלה בנימין נתניהו, ניצולי שואה ובני משפחותיהם. במהלכה, הודלקו 6 משואות בידי ניצולי שואה - לזכר ששת מיליוני הנספים. בין הכיסאות שהונחו עבור המכובדים, בלט כיסא אחד צהוב - עבור החטופים שעדיין מוחזקים בשבי חמאס.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נאם בעצרת ליום השואה, שחל שבעה חודשים לאחר הטבח שביצע ארגון הטרור חמאס ביישובי העוטף. "שום לחץ של גורמים בינלאומיים לא ימנע מאיתנו להגן על עצמנו", אמר נתניהו והוסיף: "מחויבים להשיב את החטופים. 7 באוקטובר לא היה שואה, אבל הייתה אותה הכוונה. קו שחור משחור מחבר בין הצוררים של היום לצוררים של אז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully