וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי העוטף זועמים: "המתקפה על כרם שלום מוכיחה את ההפקרות שבה אנו חיים"

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 23:00

"קיבלנו תזכורת מי הם מחבלי רפיח ומה הם יכולים לעשות לנו", אמרה תושבת הקיבוץ לאחר המתקפה שכללה מטח של כ-20 פצמ"רים לעבר מתקן צבאי, ושבה נפצעו לפחות עשרה אנשים. "המחבלים עדיין לא ירדו על הברכיים ועדיין לא מתחננים שנפסיק, יש לנו את היכולת להכריע את המלחמה"

מסוק מפנה פצועים מכרם שלום/לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

"קיבלנו תזכורת מי הם מחבלי רפיח ומה הם יכולים לעשות לנו", אמרה היום (ראשון) לוואלה תושבת כרם שלום לאחר המתקפה מעזה לעבר הקיבוץ - שכללה מטח של כ-20 פצצות מרגמה לעבר מתקן צבאי ולפחות עשרה פצועים. "אני מצפה מהממשלה וממקבלי החלטות, הכרעה ברפיח היא חובה לא רק בשביל כרם שלום אלא בשביל כל מדינת ישראל ועוטף עזה", הוסיפה.

האירוע הקשה היום, כך נראה, החזיר ביתר שאת את תחושת היעדר הביטחון לתושבי הקיבוץ בפרט ותושבי עוטף עזה בכלל: "המחבלים לא הורידו ראש", מסרו.

לדברי תושבת הקיבוץ, "כבר חודשים שלא היו אירועים ביטחוניים בכרם שלום כמו היום, המחבלים עדיין לא ירדו על הברכיים ועדיין לא מתחננים שנפסיק, יש לנו את היכולת להכריע את המלחמה וגם להחזיר את החטופים - אנחנו מסוגלים".

צוותים רפואיים בסמוך לכרם שלום לאחר שנורה מט"ח פצמ"רים למקום 05 במאי 2024. רויטרס
צוותים רפואיים בסמוך לכרם שלום לאחר שנורה מט"ח פצמ"רים למקום 05 במאי 2024/רויטרס

גם הילה מדמוני, תושבת שדרות, סבורה שהמחבלים בארגון הטרור לא מורתעים: "מחבלי החמאס לא הורידו ראש. להפך, הם מרימים ראש ויורים עלינו מכל כיוון, האירוע היום הוא אירוע קשה מנשוא המוכיח לנו את ההפקרות שבה חיים תושבי עוטף עזה".

בעקבות התקיפה ותוצאותיה הקשות, בצבא הודיעו שמעבר כרם שלום נסגר לתנועת משאיות. בתנועת צו 9 תקפו: "למה היה צריך לחכות לפגיעה כל כך קשה כדי לסגור את המעבר? צה"ל חייב להשאיר את המעבר סגור. לא ייתכן שמדינת ישראל תשתוק ותמשיך להעביר סיוע לארגון הטרור".

רעות בן חיים, יו"ר התנועהף הוסיפה: "אירוע חסר תקדים, כואב עצוב ועקוב מדם. לא יכול להיות שאנחנו נמשיך לתת סיוע לחמאס. קומו מהספה, תעצרו הכל ובואו לעצור את הסיוע לחמאס. זה הרגע, זאת השעה, לא ניתן לדם שלנו להיות הפקר ולא נמשיך לפנק את החמאס. אם תישארו בבית המשאיות ימשיכו להגיע אליהם, בואו ותעצרו את הסיוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully