וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "הלקח מהשואה - אם לא נגן על עצמנו, אף אחד לא יגן עלינו"

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 16:39

"נגן על עצמנו בכל דרך, נגבר על אויבינו ונבטיח את ביטחוננו - ברצועת עזה, בגבול הצפון, בכל מקום", אמר ראש הממשלה, ערב יום השואה, בהצהרה מוקלטת שמסר. "אם אנו צריכים לעמוד לבד - נעמוד לבד"

נתניהו: "בשואה היו מנהיגים בעולם שעמדו מנגד - אם לא נגן על עצמנו - אף אחד לא יגן עלינו/לעמ

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מסר היום (ראשון), ערב יום השואה, הצהרה מוקלטת לתקשורת ובה התייחס גם להמשך המלחמה בעזה ובגבול הצפון: "בשואה הנוראה היו מנהיגים גדולים בעולם שעמדו מנגד, ולכן הלקח הראשון של השואה הוא זה: אם לא נגן על עצמנו - אף אחד לא יגן עלינו. ואם אנו צריכים לעמוד לבד - נעמוד לבד".

ראש הממשלה אמר: "הערב נתייחד עם זכרם של מיליוני אחינו ואחיותינו שנרצחו בשואה", וסיפר: "רעייתי שרה ואני נפגשנו שלשום עם שורדי השואה שידליקו הערב את משואות הזיכרון. פגשנו את איזי קביליו, שורד שואה בן 96 מיוגוסלביה. הוא סיפר לנו על הזוועות שעברו עליו, על משפחתו ועל חבריו, איזי אמר לנו: 'מדינת ישראל היום היא המקלט האחד והיחיד לעם היהודי'".

"מיכאל בר און, שורד נוסף שידליק הערב משואה, אמר לנו: 'אין לסמוך על הגויים שמבטיחים הבטחות'", המשיך נתניהו וקבע: "השורדים הגיבורים האלה צודקים. לכן, נגן על עצמנו בכל דרך, נגבר על אויבינו ונבטיח את ביטחוננו - ברצועת עזה, בגבול הצפון, בכל מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully