וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן חביב וקרן פלס הוזמנו להופיע ביום העצמאות באופקים; תושבים זעמו: "העיר באבל"

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 11:42

העירייה הזמינה את שני הזמרים להופיע בבימת העיר, אולם תושבים עדיין מרגישים קושי לחגוג וזועמים על ההחלטה. "הלב שלנו לא יכול להכיל חגיגות כאלה", אמרה שירן תושבת העיר. העירייה מסרה בתגובה: "אירוע צנוע שיסמל את גבורת התושבים. לא יהיו זיקוקים ומסיבות ריקודים"

אופקים: קבלת פנים מרגשת למשוחררים משבי חמאס/ערוץ 14

עיריית אופקים החליטה לא לבטל את אירועי יום העצמאות, והזמינה את הזמרים עידן חביב וקרן פלס להופיע על הבמה. אולם, ישנם תושבים בעיר שלא שמחים מההחלטה לחגוג בעת שהעיר אבלה.

"ב-7 באוקטובר, העיר אופקים איבדה 52 מיקיריהם", אמרה שירן תושבת אופקים. "אנו מבקשים לכבד את השנה הקשה הזאת, בה עדיין יש חטופים שסובלים כל רגע בשבי, לכבד את הלוחמים שנמצאים בשטח ואת המשפחות השכולות שהצטרפו למשפחת השכול. הלב שלנו לא יכול להכיל חגיגות רגילות כמו כל שנה", הוסיפה.

לדבריה, העירייה צריכה להקשיב לציבור ולבטל את ההופעות: "זה לא העת להביא אמנים. עליכם לשנות את הקונספט כפי שכל הערים והמועצות סביבנו בחרו לעשות, יצרו סקרים בקרב התושבים והקשיבו לרצונם. ניתן ורצוי להתאים את החגיגות למצב הקיים. השנה, אנחנו חייבים להיות מאוחדים כששאר המועצות והיישובים סביבנו אבלים, עלינו לכבד ולהיות אחים גם בשעת צרה".

עידן חביב, קרן פלס. ראובן קסטרו
עידן חביב, קרן פלס/ראובן קסטרו

מעיריית אופקים נמסר בתגובה: "השנה אנו מציינים את עצמאות ישראל כשהתכנים נבחנו ונבחרו בקפידה, בהתאם למצב השורר במדינה. אירוע צנוע שמסמל את עצמאותנו ואת הגבורה של תושבי העיר, שהצילו ואפשרו לנו להמשיך לחיות. הנושאים העומדים במרכז הטקס הם ארץ ישראל, גבורה, תקומה וניצחון. בתחילת האירוע נקיים תפילה משותפת לשלום מדינת ישראל, חיילי צה"ל והחזרת החטופים. בטקס המעבר יקיימו בני הנוער מופע דגלנות, והלהקות המקומיות נערכו עם רפרטואר מאחד סביב נושא צה"ל ויחד ננצח. לא יתקיים מופע זיקוקים. עידן חביב וקרן פלס יופיעו עם רפרטואר רגוע ומאחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נזק לבית באופקים אחרי האירועים אתמול. מירב כהן
"זה לא העת להביא אמנים, העיר עדיין אבלה". בית באופקים ב-8 באוקטובר/מירב כהן

עוד כתבה העירייה בהודעתה: "דווקא בימים אלה ודווקא באופקים חייבים לחזק את התושבים ואת תחושת הגאווה שלנו כמדינה. בבדיקות שערכנו ניכר שחשוב מאוד לתושבים לציין את יום העצמאות למדינת ישראל, שכאמור יתקיים השנה באופן צנוע ובישיבה, ולא במתכונת של מסיבת ריקודים עם מופעים מקפיצים, כמו בכל שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully