וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליטת פה? מירי רגב "קיבלה אחריות" על התקיפה הישראלית באיראן

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 9:33

שרת התחבורה וחברת הקבינט המדיני-ביטחוני אישרה לראשונה כי ישראל תקפה באיראן - בתגובה למתקפת הטילים והכטב"מים. "הגבנו והמסר עבר. איראן קיבלה את המסר, והעולם שמסתכל מבין שמדינת ישראל לא פראיירית", אמרה בראיון בערוץ 14

תדרוך עיתונאים בנושא הערכות לטקס הדלקת המשואות/רוני כנפו

שרת התחבורה וחברת הקבינט המדיני-ביטחוני מירי רגב אישרה אמש (שבת) לראשונה כי ישראל תקפה באיראן בתגובה למתקפת הטילים והכטב"מים בליל 14 באפריל. "הגבנו והמסר עבר. איראן קיבלה את המסר, והעולם שמסתכל מבין שמדינת ישראל לא פראיירית", אמרה בראיון בתוכנית הפטריוטים בערוץ 14.

כשנשאלה רגב על אפשרות הכניסה הקרקעית לרפיח אמרה: "התמהמנו עם רפיח, הצבא היה בחאן יונס ואחר כך, מה לעשות, נכנסו לאיראן. תודה לאל, לטכנולוגיה הישראלית ולהחלטות שקיבלנו, הצלחנו ליירט את השיגורים שבפעם הראשונה שוגרו מאיראן לעבר מדינת ישראל. הגבנו, ואיראן קיבלה את המסר. והעולם שמסתכל מבין שמדינת ישראל היא לא פראיירית".

מירי רגב באולפן פגוש את העתונות. קשת 12, צילום מסך
מירי רגב/צילום מסך, קשת 12

רגב היא הגורם הרשמי הראשון שמקבל רחאיות באופן פומבי על התקיפה באיראן, זאת לאחר שבבוקר שארחיה צייץ השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בתגובה למתקפה "דרדל'ה", וחברת הכנסת טלי גוטליב אמרה כי "הראש מורם בגאווה, ישראל מדינה חזקה ועוצמתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully