וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפשיטה בטול כרם: לוחם ימ"מ נפצע אנוש, 5 מחבלים חוסלו

עודכן לאחרונה: 4.5.2024 / 19:11

כוחות הביטחון פעלו יותר מ-12 שעות בפעילות ממוקדת לסיכול חוליית מחבלים, שבמהלכה הפעיל צה"ל כטב"ם שתקף את המבנה שבו התבצרו המחבלים. לוחם ימ"מ נפצע ופונה לבית החולים

בוידאו: התיעוד הדרמטי של מסתערבי מג"ב איו"ש מהפעילות בטול כרם/דוברות המשטרה

לוחם ימ"מ נפצע היום (שבת) באורח אנוש בפעילות כוחות הביטחון באזור טול כרם, ופונה לבית החולים בילינסון. מבית החולים נמסר כי "הצוות הרפואי נלחם על חייו".

כוחות הימ"מ וצה"ל ושב"כ פעלו מהלילה ובמשך 12 שעות בעיירה דיר א רסון שבאזור טול כרם, והחלו לכתר מבנה שבו הסתתרו מחבלים שלפי מידע מודיעיני התכוונו לבצע פיגוע בטווח הזמן המידי. הכוחות בשטח כרזו למחבלים להיכנע, אולם אלו המשיכו לירות לעבר הכוחות, כשבשלב מסוים עם התפתחות חילופי האש בין הצדדים הוחלט על שיגור כמה טילי מטאדור לעבר המבנה. בהמשך כלי טיס מאויש מרחוק של צה"ל תקף פעמיים את המבנה, בליוו כוחות הנדסה שפעלו להריסת המבנה, ובתום חילופי האש חוסלו חמשת המחבלים. כמו כן, הוחרמו ציוד צבאי וחלקי נשק.

פעילות כוחות צה"ל בטול כרם. דובר צה"ל
פעילות כוחות צה"ל בטול כרם/דובר צה"ל

גורם ביטחוני מסר לוואלה כי לאחר הריסת המבנה התגלה סוג של מסתור בו ככל הנראה התחבאו מחבלים ויצאו ממנו לבצע ירי על הכוחות. עוד נמסר כי מתבצעות בדיקות בשטח להבין האם יש תשתית הנדסית מתחת למבנה.

בסריקות שהתבצעו באזור המבנה אותרו ארבע גופות מחבלים. נוסף על כן, עצרו הכוחות את אחד המחבלים. לפי דיווחים פלסטינים ירי ממשיך באזור. צה"ל עדיין בשטח וסורק אותו. בתוך כך, תגברו את הפעילות בכוחות נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully