וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחותינו הרסו מבנה ביו"ש בו הסתתרו מחבלים שהוגדרו כ"פצצות מתקתקות", 4 חוסלו

עודכן לאחרונה: 4.5.2024 / 14:55

הפשיטה על המבנה התבצעה בהמשך למידע מודעיני לפיו המחבלים ששוהים בו מתכננים לבצע פיגוע בטווח הזמן המיידי. לאחר הריסת המבנה אותר מסתור ממנו יצאו המחבלים לבצע ירי לעבר הכוחות, גורם ביטחוני: מתבצעות בדיקות במטרה להבין אם מדובר בתשתית הנדסית

בוידאו: התיעוד הדרמטי של מסתערבי מג"ב איו"ש מהפעילות בטול כרם/דוברות המשטרה

הוגדרו כ"פצצות מתקתקות": כוחות צה"ל, ימ"מ ושב"כ פשטו לפנות בוקר (שבת) על העיירה דיר א רסון שבאזור טול כרם, והחלו לכתר מבנה בו הסתתרו מחבלים שלפי מידע מודיעיני התכוונו לבצע פיגוע בטווח הזמן המידי.

הכוחות בשטח כרזו למחבלים להיכנע, אולם אלו המשיכו לירות לעבר הכוחות, כשבשלב מסוים עם התפתחות חילופי האש בין הצדדים הוחלט על שיגור כמה טילי מטאדור לעבר המבנה. בחלוף 10 שעות, ועם סירוב המחבלים להיכנע, הוכנסו למבנה דחפורי צה"ל שהחלו להרוס אותו.

גורם ביטחוני מסר לוואלה כי לאחר הריסת המבנה התגלה סוג של מסתור בו ככל הנראה התחבאו מחבלים ויצאו ממנו לבצע ירי על הכוחות. עוד נמסר כי מתבצעות בדיקות בשטח להבין האם יש תשתית הנדסית מתחת למבנה.

פעילות כוחות צה"ל בטול כרם. דובר צה"ל
4 מחבלים חוסלו. פעילות צה"ל בטול כרם/דובר צה"ל

בסריקות שהתבצעו באזור המבנה אותרו ארבע גופות מחבלים. נוסף על כן, עצרו הכוחות את אחד המחבלים. לפי דיווחים פלסטינים ירי ממשיך באזור. צה"ל עדיין בשטח וסורק אותו. בתוך כך, תגברו את הפעילות בכוחות נוספים.

לפני כשבועיים תושבי בת חפר, יישוב הנמצא כ-800 מטר מהעיר טול כרם נשמעו קולות ירי. באירוע לא דווח על נפגעים, ואולם, תושבי בת חפר הופתעו לגלות סרטון שהופץ ברשת, ובו פלסטינים חמושים יורים לעבר היישוב, ככל הנראה מאזור השומרון הסמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully