וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שירי נשמע ביישוב בשרון: סרטון המתעד פלסטינים יורים לעבר המקום הופץ ברשת

עודכן לאחרונה: 26.4.2024 / 11:32

תושבי בת חפר, השוכן 800 מטר מטול כרם, שומעים תכופות רעשי ירי באזור, אולם לראשונה נתקלו בתיעוד כזה. בסרטון שהופץ על ידי פלסטינים תחת הסמל של גדודי אל אקצא של הפתח, נטען כי החמושים תקפו בירי ופגעו בבתים ביישוב, אך בתקרית לא דווח על נזק. צה"ל: האירוע בבדיקה

תיעוד הירי של גדודי חללי אל אקצא לעבר היישוב בת חפר בשרון, 26 באפריל 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

קול ירי נשמע הלילה (שישי) ביישוב בת חפר שבשרון. באירוע לא דווח על נפגעים או פגיעות שזוהו ביישוב. ואולם, תושבי היישוב הופתעו לגלות סרטון שהופץ ברשת, ובו פלסטינים חמושים יורים לעבר היישוב שלהם, ככל הנראה מאזור השומרון הסמוך. בת חפר נמצאת רק כ-800 מטר מהעיר הפלסטינית טו כרם.

הסרטון שהופץ ברשת הועלה על ידי פלסטינים תחת הסמל של גדוד חללי אל אקצא של תנועת הפתח. "לוחמינו ביחידה המיוחדת תקפו את ההתנחלות בת חפר במטח כבד של כדורים שפגעו בבתי המתנחלים. וזו רק ההתחלה", נכתב בסרטון.

פעילות כוחות צה"ל בטול כרם. דובר צה"ל
שוכנת רק 800 מטרים מבת חפר. מפעילות כוחות צה"ל בטול כרם/דובר צה"ל

תושבי היישוב, ששוכן סמוך לקו התפר, שומעים תכופות רעשי צרורות ירי, דבר המעורר בהלה רבה במיוחד לאחר 7 באוקטובר. מדובר צה"ל נמסר כי הדיווחים של התושבים מוכרים להם וכי בשלב זה האירוע בבדיקה וטרם אומת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully