וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף באכזריות ונטש את הגופה בשכונה: הצהרת תובע הוגשה נגד תושב ת"א

עודכן לאחרונה: 3.5.2024 / 10:57

המשטרה פענחה את הרצח של מרינה מלינובסקי, נתינה זרה מאוקראינה שנרצחה בחודש מרץ בשכונת התקווה. על פי החשד, הייתה היכרות מוקדמת בין הנרצחת לבין ראוף שמילוב שרצח אותה. בכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגדו בגין רצח ועבירות נוספות | תיעוד

תיעוד: ראוף שמילוב צועד לאחר שרצח את מרינה מלינובסקי בשכונת התקווה, 3 במאי 2024/דוברות המשטרה

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב (ימ"ר) פענחו את הרצח של מרינה מלינובסקי שאירע לפני כחודשיים בשכונת התקווה בתל אביב. לפי החשד, ראוף שמילוב, בן 57 מתל אביב, הכה למוות באכזריות וחנק את מלינובסקי ולאחר מכן נטש את גופתה בשכונה. אתמול, בסיום החקירה הוגשה הצהרת תובע ובפרקליטות צפויים להגיש השבוע כתב אישום נגד החשוד בגין רצח ועבירות נוספות.

מלינובסקי, בת 35 במותה, התמודדה עם חיים אכזריים. היא נולדה באוקראינה והגיעה לישראל לפני כמה שנים כתיירת. בסביבת השכונה היא הייתה מוכרת כאישה שעוסקת בזנות וצורכת סמים. במהלך החקירה התברר שקיימת היכרות מוקדמת בין החשוד לקורבן, כמו כן, בחקירה עלה שהיא התלוננה בעבר על כך שאנס אותה.

לאורך החקירה נאספו ממצאים שונים שביססו את החשדות נגד החשוד, כמו דגימות דם שלו ושל הקורבן בזירה. בנוסף, חוות הדעת מהמכון לרפואה משפטית הבהירה שמותה נגרם מאלימות כלפיה, ולא מתאונה כמו נפילה במדרגות כפי שנבדק תחילה. בסיום החקירה, המשטרה הפיצה תיעוד ממצלמת אבטחה ובו נראה שמילוב מסתובב בקרבת זירת הרצח.

מרינה מלינובסקי שנרצחה בשכונת התקווה בחודש מרץ, 3 במאי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מרינה מלינובסקי שנרצחה בשכונת התקווה בחודש מרץ, 3 במאי 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הזירה בשכונת התקווה בתל אביב. מד"א
הזירה בשכונת התקווה בתל אביב/מד"א

בחודש מרץ, מלינובסקי אותרה מחוסרת הכרה ברחוב זרח בשכונת התקווה בתל אביב. צוות מד"א קבעו את מותה. האישה, המוכרת היטב למשטרה, נמצאה שכובה ליד בניין, דקורה בחזה ומכוסה בשמיכה. שמילוב עוכב לחקירה לאחר מכן ולפי חלק מהתושבים מדובר בבן זוגה של הנרצחת. למוחרת, הוא הובא להארכת מעצר ובית המשפט השלום בתל אביב החליט להאריך את מעצרו בשישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully