וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי לחץ התושבים: משרד החינוך הוסיף הקלות לבחינות הבגרות לתלמידי הצפון

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 20:48

התושבים באזור קו העימות הצפוני דרשו להשתוות למתווה שסוכם בדרום הארץ, וטענו כי הכללתם במתווה הנוכחי לא מספיק. כעת, בעקבות הפניות המרובות והחזרה הביתה שלא נראית באופק - הסכימו במשרד החינוך להוסיף הקלות לאזור. בין ההקלות החדשות: בחינות מותאמות ותוספת ניקוד

בווידאו: השר יואב קיש אומר שגם לאחראים על ההתנתקות יש אחריות/מערכת וואלה!

משרד החינוך הודיע היום (חמישי) כי הוא החליט על עדכון מתווה בחינות הבגרות במועד הקיץ לתלמידי קו העימות בצפון, שתושביהם פונו מבתיהם. ההחלטה התקבלה לאחר ששר החינוך מינה פרויקטור מיוחד לנושא וזאת נוכח מורכבות המצב הביטחוני בצפון הארץ, והקשיים עימם מתמודדים התלמידים שפונו מבתיהם.

התושבים באזור קו העימות הצפוני דרשו בעבר להשתוות למתווה שסוכם בדרום הארץ, וטענו כי המתווה הקיים לא מספיק. כעת, בעקבות הפניות המרובות של התושבים והחזרה לבתים שלא נראית באופק - הסכימו במשרד החינוך להוסיף הקלות לאזור הצפון.

המתווה המעודכן שסוכם:

  • בחינות מותאמות
  • תוספת ניקוד בשיעור של 15% לציון בכל אחת מהבחינות
  • תוספת זמן של 15% לזמן הבחינות
  • העלאת משקל הציון השנתי
שר החינוך יואב קיש. יונתן זינדל, פלאש 90
""מקבל את המלצת הצוות המקצועי על עדכון מתווה הבגרויות". שר החינוך יואב קיש/פלאש 90, יונתן זינדל

"בשבועות האחרונים התקיים שיח שוטף שמנהל המשרד, בראשות השר, עם מנהלים, מורים וצוותי חינוך ובהמלצת הפרויקטור על מנת לאפשר להם להביא את התלמידים למיצוי יכולותיהם הלימודיות, ועל מנת שהישגיהם בבחינות הבגרות לא יפגעו", נמסר בהודעת משרד החינוך.

שר החינוך יואב קיש מסר כי הוא יקצה משאבים על מנת להקטין את הפגיעה בתלמידי הצפון שפונו, ויחזק את המאמץ לצמצום הפער הפדגוגי. "מקבל את המלצת הצוות המקצועי על עדכון מתווה הבגרויות של מפוני הצפון וזאת שלאור המצב הבטחוני עדיין התלמידים לא נמצאים במסגרות קבועות", הצהיר. "מעבר לכך אנחנו נפעל לחזק את המאמץ הפדגוגי לצמצום הפערים וללימוד האפקטיבי. משרד החינוך יקצה את כל המשאבים הנדרשים על מנת להקטין את הפגיעה ככל שניתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully