וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניבי זגורי מעיד לראשונה במשפט שבו מואשם ב-3 מקרי רצח: "לא רצחתי את דבורה הירש"

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 13:31

זגורי יעיד היום בבית המשפט בבאר שבע, במשפט בו נאשם במעורבות ברצח שלושה אנשים, בהם טל קורקוס וגרושתו. במשך שנים, הוא נחשב לעבריין בכיר בדרום. זאת, כך על פי האישום, לאחר שקורקוס העיד נגדו והוביל למאסרו ב-2009, למשך 7 שנים

עורך דין משה יוחאי מייצג במשפט זגורי את אריק איטל/צילום: אבי רוקח

העבריין יניב (ניבי) זגורי עולה היום (חמישי) למסור עדות בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, לראשונה במשפט המתנהל נגדו, שנמשך 6 שנים, בו הוא מואשם בחיסול המשולש של טל קורקוס, מי שנחשב "יד ימינו", גרושתו דבורה הירש, ואלישע סבח.

במשך שנים נחשב זגורי לאחד העבריינים הבכירים בדרום, כשיד ימינו היה טל קורקוס. זגורי נתן אמון מלא בקורקוס עד שהאחרון נעצר ופתח את הפה נגד "הבוס" שנשלח ב-2009 לשבע שנות מאסר בעקבות העדות. ב-2016, כחצי שנה לפני שחוסל קורקוס, בזמן שהוא שהה במעצר על עבירות אלימות נגד גרושתו דבורה הירש, האחרונה נורתה למוות לעיני ילדיה בבאר שבע. על פי החשד, הירש נרצחה כנקמה על הפללתו של זגורי על ידי קורקוס.

"לא רצחתי את דבורה הירש", זגורי כפר באישומים כבר בפתח עדותו, "לא היה לי קשר איתה, היא עבדה פעם אצל אישתי כמוכרת".

יניב זגורי מעיד במשפטו מזה -6 שנים. ללא קרדיט, אתר רשמי
העבריין ניבי זגורי מעיד בבית המשפט, היום/אתר רשמי, ללא קרדיט

"גדלתי במשפחה נורמטיבית בבאר שבע, חייתי חיים רגילים ופשוטים. יש לי שלוש בנות ונכד", אמר זגורי בעדותו. "טל קורקוס היה עושה בשבילי שירותים - נוהג, מוציא את הכלב. אשתו דבורה עבדה אצל אשתי בחנות. לא ביקשתי שירצחו אותו. לא היה לי שום עניין עם דבורה. בזמן הרצח שלה הייתי עם הבת והחתן שלי במגרש מכוניות וצולמנו שם".

זגורי מספר שפנה אליו חבר שרצה טבחית שתעבוד אצלו באולם אירועים, אבל המעסיק הקודם של הטבחית לא היה מוכן שתעבוד אצל אף אחד, ובכל פעם שהתחילה לעבוד אצל מישהו - הוא היה שורף לו את העסק. זגורי קבע איתו פגישה והם "קנו" את הזכות לטבחית בסך 300,000 ש"ח, וקיבל חצי מהסכום כעמלה על זה ששימוש כערב לאדם שלא ישרוף את העסק.

ביוני 2017, לפי החשד, נרצח קורקוס, ששימש אז כעד מדינה, בהוראתו של זגורי כנקמה על כך שהפליל אותו בעבר. כמה חודשים לאחר מכן חוסל אלישע סבח, האיש שהביא להרשעתו של אדם איטל, "הרוצח השכיר" של זגורי. בעקבות עדותו של סבח נשלח איטל לכלא. במהלך חקירת הפרשה הנוכחית, מקורב לזגורי גויס כעד מדינה והפליל לכאורה את ראשי הארגון לאחר שהיה נוכח בזירות הרצח וידע על התכנון שקדם להם. כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של רצח, ניסיון רצח, הריגה, קשירת קשר לפשע, עבירות בנשק, שיבוש מהלכי משפט ועבירות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully